Oleee Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg er meget fornøyd med spilleren... fantastisk kvalitet i lyd og justeringsmuligheter. kan absolutt anbefales. Eneste er at det ikke finnes OFF bryter på den.. så spilleren er konstant på selvom man ikke ønsker å bruke den... mulig jeg som loker med å finne knappen men har prøvd alle kjente metoder... :) Hehe! Får håpe den synker litt i pris snart :thumb Finfin spiller! :offtopic Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jepp, er litt grov i pris... om kjøper av bilen ikke ønsker spiller så kan jeg gi deg et pip om det! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jepp, er litt grov i pris... om kjøper av bilen ikke ønsker spiller så kan jeg gi deg et pip om det! Åh herlig! Keep me posted! :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jo takk, for det, men om du leser litt så er du at jeg har satt i ny spiller bare ikke tatt bilde av den :) Er denne spilleren som sitter i nå En high end spiller fra Pioneer til 6 000,- så... in your face :D lese 25 sider er uaktelt, blitt mest bilde seing, og du har ikke postet bilde, så... in your face :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 lese 25 sider er uaktelt, blitt mest bilde seing, og du har ikke postet bilde, så... in your face :D :ahahahhaha: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Til en heldig kar fra Bergen! Pris? Fikk det jeg måtte ha så jeg er fornøyd... Trist å selge denne, men jeg kommer nok sterkt tilbake med noe annet. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ja da var du fotgjener da!!! hehe Det kommer ikke til å ta så veldig lang tid før du har fått kjøpt noe nytt og galskapen kan fortsette!!!! hehe Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ja da var du fotgjener da!!! heheDet kommer ikke til å ta så veldig lang tid før du har fått kjøpt noe nytt og galskapen kan fortsette!!!! hehe Word... og da vet du hva som skjer... :iconsm Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Congrats! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Congrats! sjedd no mer med bilen din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Den er solgt, ikke noe mer (hvis det går an å si det slik, hehehe) Nå sitter Marius hjemme og trøstespiser fram til Torsdag! hehehehe Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Den er solgt, ikke noe mer (hvis det går an å si det slik, hehehe) Nå sitter Marius hjemme og trøstespiser fram til Torsdag! hehehehe snakka om Singh_Supreme, ikke arra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 snakka om Singh_Supreme, ikke arra.. nahhh har vel ikke skjedd så veldig stort annet enn at ny girkasse er inn og bare venter på noen koblinger så kan jeg sette meg i bilen og kjøre meg en runde.. FØRSTE gang i sommer:O Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nahhh har vel ikke skjedd så veldig stort annet enn at ny girkasse er inn og bare venter på noen koblinger så kan jeg sette meg i bilen og kjøre meg en runde.. FØRSTE gang i sommer:O jeg fikk lappen før du fikk girkassa ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg fikk lappen før du fikk girkassa ;D hehe... jeg har ikke lappen engang:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg