volvo-r-sport Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Står litt stille tror jeg da kristian er mere opptatt av å pille dott eller spille ludo. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 interessert i hva som har skjedd her den siste tida :) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 interessert i hva som har skjedd her den siste tida :) Svært lite.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Kristian driver å utdanner seg, får snart tilnavnet "ingeniören". Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kristian driver å utdanner seg, får snart tilnavnet "ingeniören". så rørleggern var ikke noe serlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 så rørleggern var ikke noe serlig? Jeg er rørlegger/serviceteknikker. Fortsetter med skole om 1 mnd er vel rørlegger mester om ca 1,5år. Er greit med ekstra kompetanse. Går på teknisk fagskole på kvelden hver tirsdag og anhver helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg er rørlegger/serviceteknikker.Fortsetter med skole om 1 mnd er vel rørlegger mester om ca 1,5år. Er greit med ekstra kompetanse. Går på teknisk fagskole på kvelden hver tirsdag og anhver helg. ikke dumt med ekstra kompetanse nei. husker jeg så deg når jeg gikk voksenopplæringen på sogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Har du fortsatt bilen, Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg