MeSs Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Original: http://www.autogaleria.pl/tapety/img/toyota/toyota_mr2_1999_03_b.jpg Mod: Har satt på Volk racing felger, brusha front og sideskjørt, satt inn ic, clean neuspeed stripe på siden, lakka carbonvinge bak (wingswest 3d vingen).. Min første mod etter laaang tid uten skikkelig skjermkort :) Kommentarer og tips mottas med takk! Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 feeet modd!! velkommen t bake. hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Veldig bra! :) Men det så ut som om felgene ristet ut til sidene.. Om du skjønner hva jeg mener :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Meget drit bra dette !!!! Dette er den finaste Toyota MR2 jeg har sett !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Den var kul ja. Ser ut som felgene rister og ikke spinner ja. Fjern toyota merket. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 kanskje jg er blind, men hvor er vingen festet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 kanskje jg er blind, men hvor er vingen festet?? wingswest vingen er festet på midten, altså bak førersete :P hehe.. Takk for alle kommentarene hittil! Supraguy: Hvordan får jeg "spinneeffekt" da? valgte den effekten for at man sku se de tøffe felga bedre.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ufattelig bra frontfanger arbeid Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Supraguy: Hvordan får jeg "spinneeffekt" da? valgte den effekten for at man sku se de tøffe felga bedre.. MeSs Så her: Marker frem felgen. Gå til Filter > Blur > Radial Blur og sett Amount til ca 10-14. Bak: Marker bakfelgen. Gå til Filter > Blur > Radial Blur og sett Amount til ca 18. Nu gör du ett nytt lager (Ctrl + Shift + N). Gå till Fill og fyll med vit. Sedan Filter > Render > Clouds. Sett Opacity till ca 90 %. Nå tar du ereaser tool og tar bort "röken" där det inte ska vara. Klart :) !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Meget bra. Trodde det var orginalen først :) Men ser noen feil også da... Det meste er nevnt. Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Men ser noen feil også da... Det meste er nevnt. Du ser noen feil, gidder du si hvilke? det er jo bare en som er nevnt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 jeg kommer ikke over hvor bra den frontfanger ble i forhold til lakk, skygge og passform Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Du ser noen feil, gidder du si hvilke? det er jo bare en som er nevnt... Du altså! :D Vell: - Felgene er litt på tryne. (Beklager) - Sideskjørtet ser ikke ut til å passe. Det har ingen avrunnet kant som forteller meg et den sitter fast. Den bare flyr over bilen på en måte. - Rompa er uklar, så hvorfor er ikke spoileren det? - Den stripa på sia ser meget falsk ut. Ser bare ut som om at den ligger over bilen, og ikke på... (Beklager slakten, men det var et ønske fra X-ecutioner) Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Du altså! :D Vell: - Felgene er litt på tryne. (Beklager) - Sideskjørtet ser ikke ut til å passe. Det har ingen avrunnet kant som forteller meg et den sitter fast. Den bare flyr over bilen på en måte. - Rompa er uklar, så hvorfor er ikke spoileren det? - Den stripa på sia ser meget falsk ut. Ser bare ut som om at den ligger over bilen, og ikke på... Greit nok, felgene er vel vi fleste enige i... Sideskjørtet mener jeg sitter 100% bra, så uenig der... Spoileren er jo uklar, bare ikke såå mye, fordi den ikke er så stor. Stripen på siden, mener jeg sitter dritbra, så vi er nok uenige i det meste ja... Får høre hva andre syns;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg er enig med deg X.. Når det gjelder sideskjørtene. Dette er jo PS, og da trenger jo ikke alt se 100% naturlig ut. Syntes det ser veldig bra ut sånn som det er nå :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg