julenissen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg bor i bergen og lurer på hvor jeg kan få tak i chip til en BMW 320. Vis noen hadde at noen internett adresser så er jeg taknemelig :pray , og hva vile prisen på en chip ligge på og hvor mye ekstra hester ville eg få, har no 136 hester tror eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 http://www.trimchip.com har vel det meste.. du må ikke forvente noen stor effektøkning med kunn en chip.. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg bor i bergen og lurer på hvor jeg kan få tak i chip til en BMW 320. Vis noen hadde at noen internett adresser så er jeg taknemelig :pray , og hva vile prisen på en chip ligge på og hvor mye ekstra hester ville eg få, har no 136 hester tror eg. noen som vet? funker de har og chippe? da jeg kjøpte min 528i delebil, ble jeg fortalt att den var chippa.. siden boksene er like (og plomberte) stusset jeg :o men senere ble jeg fortalt att det var styreboks fra nyere bil.. han var jo ikke sikkert selv.. vet att dette er en fyr som ikke lyver, så greit å få ett svar.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Er oftest ikke mye å hente på å chippe siden du ikke har turbo. Spar pengene :) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 eller om han bare vil leve opp til fremmed rase - råne sangen "for beemern er chippaaaa" hehe :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Sjekk http://www.schmiedmann.no Der har de en chip til E30 320i til 2500 + moms. Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det hjelper med chip selv om man ikke har turbo vel? Man får i de fleste tilfeller et sterkere mellomregister, og i noen tilfeller høyere turtallsperre:) Samt at bensinforbruket pleier å bli mindre, det er ingen ufordel! Bare å handle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det varierer veldig fra bil til bil, men det skal hjelpe på turtallsperre og mellomregistret som det sies over her.. Men om det er verdt pengene vet jeg ikke.. Også lurt å huske at menge chippe firmaer lyver veldig på talla sine, så ta effektøkningen med en klype salt.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julenissen Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Er oftest ikke mye å hente på å chippe siden du ikke har turbo. Spar pengene :) Jo det er en turbo disel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 hvis det er BMW E46 320 diesel du har så har kcr en powerboks du kan sette på her: http://www.kcr.se/show_vehicle.asp?id=44 Står på sida der at Auto Teknikk i Bergen forhandler KCR boxer. Vet om flere som har brukt KCR til å chipe sin bil, og er meget fornøyde med det. Da får du mindre forbruk og mye bedre drag i bilen. Eller som kcr selv sier det: KCR ger Din Diesel ett nytt liv... så det er bare å løp og kjøp :) Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg bor i bergen og lurer på hvor jeg kan få tak i chip til en BMW 320. Vis noen hadde at noen internett adresser så er jeg taknemelig :pray , og hva vile prisen på en chip ligge på og hvor mye ekstra hester ville eg få, har no 136 hester tror eg. chip til bmw på blocket.se 1500.- økning på 3-5hk trur jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg