The cowboy Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 fant denne på nette.. noe sier meg at denne er rimelig billig for sin klasse!! noen som har lyst på??? Audi på Finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Var billig den, men vet ikke om det koster mye å omregistrere den da :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Løp og kjøp... Om vekten er over 1600 kg (noe den sikkert er) koster det mellom 7 og 8000 å omregistrere denne. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Kan ikke påstå at dette er veldig billig. Husk at det er varebil og S4 varebil ligger ofte rundt den prisen der. En viktig ting vil kanskje være når bilen er importert, 10 år etter førstegangsregistrering i Norge får du satt inn baksetene uten å betale ekstra avgifter. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 offtopic men...han kunne hvertfall vaska motorrommet før han tok bildet av det! hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Kan ikke påstå at dette er veldig billig. Husk at det er varebil og S4 varebil ligger ofte rundt den prisen der. En viktig ting vil kanskje være når bilen er importert, 10 år etter førstegangsregistrering i Norge får du satt inn baksetene uten å betale ekstra avgifter. ut i fra hva jeg har hørt (viktig: jeg har HØRT!!hehe) så ligger vist prisen på de der rundt om 120 000- 140 000!! snakka med eieren, og han sa han var villig til å gå ned i 90 000 for den (kjenner fyren.. fant ut det etter jeg så bilen på nette..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 ut i fra hva jeg har hørt (viktig: jeg har HØRT!!hehe)så ligger vist prisen på de der rundt om 120 000- 140 000!! snakka med eieren, og han sa han var villig til å gå ned i 90 000 for den (kjenner fyren.. fant ut det etter jeg så bilen på nette..hehe) På 90k så begynner man å snakke... Menne .. 120-140k så snakker han nok om hvite skilter og ikke grønne. Sjekk litt opp mot autodb o.l. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 oki.. ja jeg vet ikke jeg da.. har bare fått høre det :) (ikke av eieren.. men av noen andre.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg