CalibR Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg og Håkon tok turen til 'nestensverige' for å lage en repotasje om denne bilen. Denne kommer i morra. I mens kan dere kose dere med et bilde av den sykt feite bilen. Syntes kansje dette er den fineste Nissan i Norge idag. KULT. Du er en engel! aneglsmili Godteri til barna :popcorn Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 et til :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 et til :D Denne bilen er så vakker at jeg kjenner ereksjonen er like rundt hjørnet. Jeg klarer ikke å vente på å se saftige bilder fra motorrom og interiør, samt lese spesifikasjoner :) *stønn* Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Skikkelig driftebil det der! hjalp mye på med litt plast og dill. temmelig kjipe standard de bilene der. Seriøst? kjipe som standard? Selv har jeg aldri vært noe spesielt fan av nissan, og har ikke hatt noe særlig kjennskap til z-historien liksom, MEN... Jeg hadde bortimot gått hen og drept for en sånn en, selv original :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Denne bilen er så vakker at jeg kjenner ereksjonen er like rundt hjørnet.*stønn* Hehehe...ja, følelsen når forhuden trekker seg bakover er god. Av Nissan 350Z har vi nå ca 19 stykker her på berget. Denne er en av de absolutt råeste - (+ Bjørnstad's gullfarvede). 350Z er en herlig bil. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 et til :D Ååå fett. hihi rett ved der jeg bor jo. og faren min jobber på den plassen der. haha fett. måtte bare si det. Kult at endeleig er det endelig er en litt ordentlig innimellom i halden. det trenger vi må jeg nesten si. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg