Gå til innhold

Endelig ny bil: BMW 318is

Ranger emnet


Johnny86

Anbefalte innlegg

Kan alle få en sånn liste ?? Hadde vært artig med en sånnen... Kosta det noe ??

Jeg bare dro inn til min lokale BMW forhandler, og ga dem reg. nr på bilen min. da printa de bare ut lista. kostet ingen ting.

 

1. Alufelger

2. M-tech pakke

3. Smokers pakke (askebeger i konsoll)

4. Tåkelys

5. M-tech understell

6. Høytsittende bremselys

Takk til Dr_S for hjelpen. :)

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei kjørt på bakfra i dag. Ingen store skader men må lakkere. Så hvis noen i nærheten av tønsberg har en orginalbakfanger liggende å vil selge billig, MÅ de ta kontakt, i og med at hu som kjørte i meg skal betale lakking.

 

Jeg bor ikke i Tønsberg (Oslo), men har et par-tre helt originale hekkfangere til E36 Coupé liggende å støve ned i garasjen. Du kan få de for en symbolsk sum.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Dr_S

Kan alle få en sånn liste ?? Hadde vært artig med en sånnen... Kosta det noe ??

 

 

Jeg bare dro inn til min lokale BMW forhandler, og ga dem reg. nr på bilen min. da printa de bare ut lista. kostet ingen ting.

 

 

Hehe, var nok ikke jeg som spurte om det der, men ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du fra maxam-tuning? Det var der jeg bestilte, og med mindre jeg husker feil, måtte jeg vente ca. 3 uker. Ringte og maste flere ganger, og det endte med at jeg måtte dra å hente di i fredrikstad. Han som driver maxam, var faktisk veldig hyggelig, og pressa leverandørene for at jeg skulle få varen fortere. Var faktisk ikke hans feil at leveringstida blei lang. så mitt råd er at hvis du er utolmodig, ring å snakk med dem.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

På tide med litt oppdatering nå. Har byttet Rieger baken, med en original (Stor takk til Bjerke Motorsport), og synes det blei bra.

 

Før:

Bilde003.jpg

(Espen3k koser seg med Würst)

 

Etter:

Bilde043.jpg

Bilde048.jpg

 

Skal møte Dr_S etterpå, for å skaffe lista som skal være der M3 deffuseren kommer.

 

M3 speil er til lakkering, så disse kommer på til uka.

Og til Jonte: Liten kosepakke blir sendt til mandag.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår