MichaelV Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Noen som har gjort dette ? Lurer på hvordan man kommer til instrumentene ? Prøvde søkefunksjonen, men fant ikkeno. Alt for mange treff på google.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noz Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Noen som har gjort dette ? Lurer på hvordan man kommer til instrumentene ?Prøvde søkefunksjonen, men fant ikkeno. Alt for mange treff på google.... Du tar av rattet og så skrur du ut 2 skruer øverst på klokkene,da er de løse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Takk for svar, men jeg har alt fått det til. Jeg trengte ikke ta av rattet. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Du trenger ikke ta av rattet, som du sier.. Også skrur du av de to skruene oppe.. Og løsner de 3 kontaktene bakom instrumentet.. Når du har fått det ut, så er det 5-6 torx skruer som er skrudd bakfra på instrumentet.. Du må løsne alle disse, og du får det i deler.. For å få skivene/nålene - delen løsnet fra delen med glasset i må du løsne på to-tre hvite halv-rundinger som sitter rundt en svart tapp. Du ser hakkene den skal over i for å gli ut.. Når du har fått dette til drar du delene fra hverandre.. Også kan du begynne å montere ringene.. Det er litt knotete siden du ikke får av glasset, og må montere fra baksiden inn via hullene til skivene/nålene, men det går.. Lykke til :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 jeg har utrolig lyst på blått instrumet lys? trenger man bare en blå pære eller må d gjøres mere?? vansklig å bytte`? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riefarn Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har utrolig lyst på blått instrumet lys? trenger man bare en blå pære eller må d gjøres mere?? vansklig å bytte`? Pærene er hvite... sitter e orange plastsak bak hele instr. så kan bli litt værre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 går d å fjærne d orange greiene? får kan jo bare legge sånn blå film over eller.no mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg