TommyTott Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ladeproblem (0,2bar på aan motor) -------------------------------------------------------------------------------- Hei I går tok jeg en motorvask og etter dette så fuska bilen og gikk urent. Jeg tok da å renset alle koblinger og plugledninger for fukt. Når jeg da skulle starte bilen igjen gikk den fint, men uansett hvor hardt jeg drar bilen så lader den ikke mer enn o,2 bar. Bilen er en s4 med aan motor. Tipper hjernen har gått i nødmodus eller noe slikt? Har noen et tips eller to? MVH Frank Andre Rui Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Sjekket magnetventil? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Har ikke sjekket den, men er det ikke litt rart hvis den plutselig skal klikke da? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 problem løst, vet ikke hvordan men etter lit fikling så løste det seg Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hva fiklet du borti da? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Alt egentlig :) Tok opp og rengjorde coilene og alle plugger Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg