708 Racing Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 mye hadde du tenkt deg for senator fangeren da? vet ikke hva jeg kan få jeg, men budet ligger på 400,- Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei. Her er min opel rekord.. Den er senka med jamex fjører (40 mm) og som er kappa litt til.. :) http://www.freewebs.com/opelturbopower/index.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Det der er den tøffeste rekorden jeg har sett pr dags dato :P Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei. Her er min opel rekord.. Den er senka med jamex fjører (40 mm) og som er kappa litt til.. :) http://www.freewebs.com/opelturbopower/index.htm du som har den da?? kult!!:D ingen bilder av motor da? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 du som har den da?? kult!!:Dingen bilder av motor da? Nei har ikkje det enda. Har nett fått nytt filter og blå slanger ++ masse stash. ska monteres og så kan eg ta bilde og legge ut. Leiter etter 5-trins getrag nett nå.. Takk for det. Mvh Bjarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 har da jeg, sjekk mobilen din!! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 oppdatering på den siste fete rekorden? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Men når skilter kommer ska den på noen treff. Og da blir det masse bilder.. Men står på sveising nå. Så er ikkje så fine motorbilder nett no. Men når blåe slanger osv er montert ska det legges ut bilder av motoren. takk for komplemanger Mvh Bjarte http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1246 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Da venter vi i spenning på de bildene m'm ! Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg