Gå til innhold

Hva må til for å koble bærbar pc til å spilel musikk i bil?

Ranger emnet

Raphaug

Anbefalte innlegg

Gjest nidaroo

synes dette spørsmålet hører best her..

Har en Panasonic CQ-C7301N, så det jeg lurte er om att denne spilleren har denne inngangen for att jeg kan koble bærbare dataen til denne.... og om noen vet om en internett side for slike kabler osv...

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUX-inngang, spesielt adapter for noen spillere, ledning mellom PC og spiller (antageligvis stereo minijack til 2x phono), lydkort på PC. Evt. også 12v lader/strømforsyning for PC.

Alternativt kan også PC kobles direkte til forsterker, men å gå via spiller er å foretrekke (ihvertfall hvis du allerede har en spiller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nidaroo
Har en likens. Går det å koble den direkte i forsterkern og spille der ifra?

den jeg har er en signalkabel som egentlig har våre til en forsterker fra cd spiller.

viss du har en sånn omkobler som utgangen der blir sånn att mann kan koble den til høytaller utgangen på pc-en..

viss du har enn sånn så kan du iaffal koble den til hjemme anlegg men jeg vet ikke om man kan koble den til bil spilleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topic sier vel sitt, hva trengs for å kobble en bærbar pc, og spille musikk fra winamp?

Hvilken spiller har du?

Noen har gjerne vanlige phono-innganger, mens andre krever spesialkabler.

Alpine f.eks. krever en Ai-net til phono kabel, og i tillegg må du ha en vanlig y-kabel (3,5mm jack) til phono.

Fikset det selv i helgen, funker helt genialt, spes. sammen med Mediacar og touch-screen!

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider