Zeph Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har ein problem med at vindusviskaren knirker. Til tider ekstremt høge knirkelydar, av og til forsvinner den, men i dei fleste tilfella er lyden der. Eg åpna panseret, tok av hetta og skrudde ut mutteren der, men viskaren kom ikkje av av den grunn, nokon som veit kor mykje eg må demontere for å komme inn til viskarmotoren? Har prøvd å smøre på alle punkt eg når, men det hjalp lite. Og eg er 100% sikker på at lyden ikkje kjem frå viskarbladet. Lyden blir sterkt redusert om eg vipper opp viskaren, så planen var å smøre punktet som lager lyd med gris. Er forresten den venstre viskaren, på førarsida. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Viskeren er klemt ned på en kon... Den sitter godt.. Etter og ha tatt av mutteren, så er det bare til og rikke, dra, dunke, rikke litt mer, dunke litt, dra mye, og "vips" så burde den begynne og løsne litt for deg.! Videre innover i viskersystemet må du nok vente til neste person for! :) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Tydeligvis ett "stort" problem med disse pusserene. Er vel ikke den første som klager over det her. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Må mest sansynlig bytte gjennomføringene som viskerarmen sitter på.. De har jeg byttet. Det er en slitedel og finnes sansynlig på lager hos nissan. Jeg slapp iallefall og bestille dem. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ja jeg også har byttet min gjennomføring i fjor høst. Var nesten helt fastrustet og lagde skikkelig pipelyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ok, får sjå om eg får tak i ein slik ein då. Har Nissan forhandlarar slike deler? Edit: Her får eg nok alt eg treng http://www.haugalandbilsenter.no/index.php?umen=290&tid=3&id=290 Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Edit: Her får eg nok alt eg treng http://www.haugalandbilsenter.no/index.php?umen=290&tid=3&id=290 Dei hadde ikkje sånn Solbrille Etui til meg vertfall!! Men så er ikkje akkuratt det noge "slitedel" heller! :D (Spesiellt ikkje på vestlandet) ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ok, fekk tak i delen (dyrt), men den må framleis skiftast. Til dei som har gjort samme jobben sjølv, ein liten guide? I staden for å lage ein ny tråd tar eg enda eit spørsmål her. Til dei som bur på Haugalandet, kor får eg billigast service? Haugaland Bilsenter som eg linka til utfører service, men er ofte merkeverkstadar er dyre. Tips? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg var på Haugaland bilsenter for å justere lastavhengige ventilen..Fikk en rekning på 972,- Det er timebetalinga som koster sick ... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg