Vectra A&B Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Synes da han bør få lov til det jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Og så var vi igang igjen.... Den debatten har gått opp og ned x antall ganger.... Er egentlig lei hele debatten. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Og så var vi igang igjen.... Den debatten har gått opp og ned x antall ganger.... Er egentlig lei hele debatten. 199,- vil jeg tro er pr.meter i 50mm2. Det er 50mm2 kabelen han snakker om er fortinnet. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 TLAudio: Er det ekko her? :boxing Jeg "kjenner" jo ikke til denne kabelen men hver leder i kabelen er visst belagt med tinn som skal forhindre korrodering samt hindre at elekroner hopper fra leder til leder på veien fra "A" til "B". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg