Gå til innhold

nissan 200sx s13 prosjekt selges

Ranger emnet

Schlasken

Anbefalte innlegg

vurderer å selge mitt 200sx prosjekt til fordel for et annet prosjekt ;)

det er 2stk biler som følger med. en rød '89 som har gått ca 145k km. den er bortimot strøken utenom lakken, denne er uten motor. alt av karosserideler følger med. den er import så det må betales 27k i avgifter for å få den på veien, hvis ikke man gjør som jeg har/hadde tenkt til. man kan søke om karosseribytte, altså sleppe avgiftene ved å bruke hoveddelene fra den andre bilen. et annet alternativ er å fikse opp den andre bilen med deler fra denne.

den andre bilen er en koksgrå metallic '89 med '94 motor som har gått 88k km bilen har gått ca 150k km. den er senket. følger med 3" eksos fra turbo og k&n luftfilter. denne er skadet men det er ikke så store skader at det ikke lønner seg å reparere. alt av deler har man jo fra den andre bilen uansett ;) motor og alt er i perfekt stand. send en PM eller mail til Sigurd@broadpark.no om du er intresert :) pris = gi bud!

bilder finner du her

post-355-13804851019125_thumb.jpg

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Bud er noe dritt! Hvor mye er det sånn ca du ønsker å få for Bilene?

jeg vet faktisk ikke, hadde jeg visst det hadde jeg skrevet det. hater bud jeg også ;) men jeg har fått et bud på 50k som jeg har avslått for å si det sånn, da bruker jeg heller litt spenn på å få den strøken å selger den for MYE mer... bytte er også intresant.

x '84 Nissan Silvia s12

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

Bud er no dritt ja, men det er vanskelig å prissette noe sånt også.

Hvor mye sånn ca tror du at du vil ha igjen for "prosjektet" ?

Har du gått lei ?

som sagt så vet jeg ikke, jeg må absolutt ikke selge, så hvis ikke jeg får et bud som jeg føler er bra nok så beholder jeg det. har definitivt ikke gått lei! men det er andre prosjekter som frister mer for tiden..

x '84 Nissan Silvia s12

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ble solgt en sånn her i området for 75K nå.

Den var det gjort litt med også, bilen er ikke helt strøken, men helt grei. Mener å huske det var 3" eksos, turbotimer, bytta turbo, div målere, chip, luftkit, dump, fmic osv osv..

Har falt godt i pris de bilene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...