dagoil Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er det noen som har bilder fra lokaltreffet på jarlsberg i tønsberg... Skulle gjerne hatt bilder av golfen(2) min..Har leita rundt på nettet men har ikke funnet noe. Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er det noen som har bilder fra lokaltreffet på jarlsberg i tønsberg...Skulle gjerne hatt bilder av golfen(2) min..Har leita rundt på nettet men har ikke funnet noe. gjorde et raskt søk ( :google ) og fant dette http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=1327. er ikke noen bilder der men prøv å kontakt personene som har postet i tråden... Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagoil Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Er det noen som har el veit hvor det er ligger bilder fra vw audi treffet på jarlsberg-flyplass i 2002...Skulle gjerne hatt bilde® av den blå golf 2`en min. Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagoil Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Sendte til feil link Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg