Gå til innhold

Forsikring på en Fiat Abarth

Ranger emnet


Exylon

Anbefalte innlegg

OT (OverTrørr)

 

Hormann... Knis... Heter det ikke giggolo?

 

hehehe... Må jo bare få tak i et skilt med det da.. hehe

 

Men hvor mye er veiavgifta på?? når betaler man halv veiavgift??

Og hvor mye er omregistreringa på??

Hvor mye koster forstillingskontroll?

 

Takker for alle svar.... :rolleyes:

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg fant det ut....

 

Etter 1 Juli er det halv årsavgift....

Omregistreringa kommer på 1397,-

Forstillingskontroll ligger på rundt 500,-

 

notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den har stått avskiltet over 6 mnd så må den vel eu-godkjennes igjen.

 

Dette kalles i beste fall for pisspreik.

Bilen må eu-godkjennes (eller på PKK som det heter) når den skal i følge registreringsår og reg.nr.

Om den står avskiltet 6 mnd midt i perioden den er godkjent for har det ingenting å si, det er da bare å hente skilter, og betale evnt avgifter som skyldes.

 

Og ja, jeg har "litt" erfaring med dette, har biler som er avskiltet mer enn 6 mnd i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles i beste fall for pisspreik.

Bilen må eu-godkjennes (eller på PKK som det heter) når den skal i følge registreringsår og reg.nr.

Om den står avskiltet 6 mnd midt i perioden den er godkjent for har det ingenting å si, det er da bare å hente skilter, og betale evnt avgifter som skyldes.

 

Og ja, jeg har "litt" erfaring med dette, har biler som er avskiltet mer enn 6 mnd i året.

 

Å flate...

Jeg trodde man måtte godkjenne den igjen jeg... jaja, man blir klokere for hver dag som går... m'm

 

Jeg var forresten i banken idag og hørte hvor mye forsikringa ble på..

Bilen sto under noe "spes" greier, så hu spurte om den var mye utsatt for tyveri, eller om det var en spes bil...

Men forsikringa kom på 5884,- , og det er da med delkasko og 50% og 12000 i året...

Syntes ikke det var så værst jeg da..

Men forskjellen på hvis jeg bare skulle ha det jeg måtte ha, og delkasko, var hele 1600,-....

 

Så da var det bare å ringe til eieren, og be han sende den på eu kontroll, slik at jeg får vite hvor mye feil det er med den før jeg kjøper den... Jeg håper det ikke er noe alvorlig... Tror heller ikke det, da det meste var nytt på'n... men "Time will show".... venter spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår