anonym Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 vil 2 10w7 gi deg et spark i ryggen selv hvis man bruker lukket kasse?bilen dem skal inn i er en golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 vil 2 10w7 gi deg et spark i ryggen selv hvis man bruker lukket kasse?bilen dem skal inn i er en golf. hehe, tror nok du skal klare deg med disse i en lukket kasse ja ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 vil 2 10w7 gi deg et spark i ryggen selv hvis man bruker lukket kasse?bilen dem skal inn i er en golf. Jeg kan skrive under på at dem vil gjøre det! Jeg har selv hatt dem i en bmw stasjonsvogn. Og der spilte dem 143db i lukket kasse og da fikk dem bare 500rms! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ok.ser jo at du har et lite prosjekt her,så da er det vel dumt å spørre om du er/var fornøyd med de..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg kan skrive under på at dem vil gjøre det! Jeg har selv hatt dem i en bmw stasjonsvogn. Og der spilte dem 143db i lukket kasse og da fikk dem bare 500rms! 500rms hver eller på begge tilsammen? Jeg vurderer to slike, men har bare en dynaBel DY9410, på 750w i 2ohm.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 500rms hver eller på begge tilsammen? Jeg vurderer to slike, men har bare en dynaBel DY9410, på 750w i 2ohm.. 250rms på hver. 10w7 er enkelt spolet. Og på 3ohm så da havner du på 1.5ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvis dynabel'n holder det den lover så vil den gi hver sub ca like mye som de får fra min Kicker KX1200.1 blokk, ca. 500wrms hver. Og jeg kan love deg at de sakene spiller no helt sjukt!! Tror du vil få spark i ryggen, klapprende tenner og leve i konstant fare for nedsatt hørsel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Denne basseren er SYK!!!! Var totalt hjernevaska og forstyrra på RF før, men denne har endret meg totalt.. Den drar iallefall folkemasser! I Skien var det plutselig en hel masse folk rundt bilen min da denne basseren dro igang. Og da hadde den for lite effekt fra forsterkeren også! Gleder meg til å få på riktig med futt, samt bygge en mere riktig kasse til den yodude Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 litt inne på samme her: Har tenkt på 13W7 men lurer på hvilke subber denne kan sammenlignes med. Om det finnes noen som kan sammenlignes da.. Og hvordan ville den fungert i bassrefleks? (ja, jeg liker boomboom lyden) Og den kan jo altids settes i en lukket kasse når jeg blir mer SQL person. Og hvilken forsterker ville dere ha anbefalt? Helst ikke noe kjempe dyrt(max 5000,-?) Eller blir det da litt for lite effekt til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Helix DeepBlue1 burde gi nokk power til denne bassen. koster under 5000. http://www.lydibil.no Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Snakk med anders på http://www.autod.no. Han som solgte meg både mine 2 10W7ere og forsterkeren som driver dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg