Gå til innhold

Overhaling av G-lader..

Ranger emnet


Lunaz

Anbefalte innlegg

Hvor i norge kan jeg få overhalt G-laderen til G60n?

Har en syk Corrado som bruker alt for mye bensin og går aaaalt for dårlig. Har prøvd det meste, sist bytta jeg toppen, men ingen forandring.

har du sett på lamda???

dårlig jording til hjernen??

ellers dårlig kontakt på el.anlegget??

om g-laderen er gåann så skal den ikke bruke mye bensin fordet..

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det meste. Bilen ut og inn av verkste uten at de har finne ut feilen. Neste på agenda er overhaling av G-lader og bytte av lamda, da tror jeg mestaparten er byttet ut. Alt el er gått over og målt. Frustrerende!!!

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det meste. Bilen ut og inn av verkste uten at de har finne ut feilen. Neste på agenda er overhaling av G-lader og bytte av lamda, da tror jeg mestaparten er byttet ut. Alt el er gått over og målt. Frustrerende!!!

begynn med lamda du for du får ikke rett ladetrykk vist den er defekt..

biltema har til 349 kr,,,

overhaling av g lader koster fra 3500 til ja........................ nok

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i norge kan jeg få overhalt G-laderen til G60n?

Har en syk Corrado som bruker alt for mye bensin og går aaaalt for dårlig. Har prøvd det meste, sist bytta jeg toppen, men ingen forandring.

 

 

Sjekk blå temp føler foran toppen.Hvis den er gåen gir den mye mer bensin enn den skal. For å sjekke start bilen og dra kabelen av, forandrer ikke gangen seg er den gåen. Kan også være spenningen på batteriet, hvis den er for lav pøser den 25% mer bensin enn den egentli skal ha.

Hvis lambda er gåen har sannsyneligvis hjernen gått i nødmodus, du må da nullstille den ved å ta + og - kabel fra batteriet inntil hverandre. ( Husk å først koble de av fra batteriet! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volksport.No anbefales.

 

Eneste av tuning gutta som delte samme mistanke som min..

 

Bilen gikk som ei stor bøtte med drit, og brukte en tank bensin i uka, på 25-30 mils normalkjøring. Plutselig så fikk jeg en SYK eksostemp, smelta en cm av bakfangeren, fantes ikke moment i bilen og den gikk SINNSYKT varm.

 

Volksport mente veiva, og etter at motoren kom ut i helga , så fikk vi bekreftet mistanken. Kilen på reg-reimshjulet på veiva var borte ( :scared ) og veiva var rundet i det ene kilesporet.

 

En ting er helt sikkert, når motoren igjen står i bilen, så skal dette kilehjulet byttes samtidig med register reima. Motor ras pga det er uaktuellt!!

 

Anbefaler Volksport på det varmeste, god service sent og tidlig, fornuftige priser og bra kvalitet på delene.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like god bare billigere er http://www.wvteam.org

 

 

Etter å ha vert nede hos Erlend tviler jeg på at et kit til 3500 som skiftes i en garasje ??? er like bra som det som Volksport.no driver med ...

 

Frisker opp alle lager flater osv ... seriøst !!

 

Du bør forøvrik sjekke :

 

*At du har ladetrykk ( kan gjøres på kjørekompjuter )

*At blå temp sensor er ok ( kjøp ny - billig )

*Lambda sonde.

*At ikke det er skader på / hull i slangen som går fra baksiden av gasspjeld til hjerne. ( map sensor)

*At du har rett tenning

 

 

Om du søker litt finner du ut at 90 % av de som kjører g60 har hatt en del kødd ... Mye kjekt å finne om du tar et søk her eller på vw audi klubben

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår