toansi Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har Pioneer DEX-P9R cd spiller med Pioneer DEQ-P9 dsp sant en DLS Ultimate A7 forsterker. Det jeg lurer på er tips til (og det jeg egentlig hadde tenkt å sette inn) frontsett: DLS Ultimate Reference UR-36 hattehyllehøgtalere Pioneer TS-A6910 (fikk de med bilen, kunne helst tenkt å byttes) sub DLS Ultimate UR-12 (info om DLS finner en på bgaudio.no) Går det ann å dra dette på den forsterkeren, og eventuelt hva annet kan dere anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 En ting er sikkert... Du får mer gevinst i form av lyd og derav kjøreglede ved å "drite" i hattehøyttalere og istedenfor investere så mye som budsjettet tillater i frontsettet :) Jeg er for trøtt og lat til å forklare hvorfor akkurat nå, hehehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toansi Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, tja.. Vil ha noen fyll høgtalere bake, for å få en fyldigere lyd i bilen.. trenger jo ikke være 6*9... Eller funker det ikke sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 vil du ha noe bak i bilen så gjør du det :) det er tross alt din bil! :) og pioneer høytalerne spiller helt greit :) funker flott som bakhøytalere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg