Gå til innhold

Noen som gidder å "fikse" litt på bilen min?

Ranger emnet


koKKin

Anbefalte innlegg

Hei.. er det noen her som gidder å fikse litt på bilen min i PS? har ikke programmet å har overhode ikke peiling på hva du kan å ikke kan med programmet. Men vertfall så har jeg lyst på å få gjort noe av dette i programmet viss det går da: Senke nærmere 10 cm, lakke den til litt klar blå farge, fjenrne pyntelistene å sette på hvite blinkerser på siden å framme på siden. hvis det er noen som gidder da.

 

 

 

IMG_9845.jpg

 

 

 

 

IMG_9846.jpg

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens...når det er snakk om å senke og å ta vekk noen lister så er det ikke så farlig hvilken size bildet er i, skal ikke brushe detaljer her liksom...

 

du fikk det jo fint til sasser :D

 

 

Hehe... takker.. imponerer meg selv til stadighet :P

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noen større bilder da? blir litt enklere slik..

 

kan ta noen større bilder å vaske bilen litt senere i dag. Ble kult da, men viss du orker gidder du da å lakke den litt mere blå liksom omtrent som startmenyen i windows xp hvis du kjønner? noe i den duren. Bilde ble jo kult selv om bilde kansje er litt lite, kjønner ikke åssen dere får til det der jeg.. all rod til dere gutta

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere trenger ikke å fjerne listen tror d blir stilig uten, eneste dere kan gjøre som ikke står ovenfor er å farge chrome listen på frontruten å ved side rutene svarte, hvis dette går og viss noen gidder å ta seg tid til å fikse bilen min. :D

 

 

IMG_9855.jpg

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saffran farga der var driiiiiiit tøff!!! Er den bredda i fronten? Ser ut som den er det!

 

tru muligens dan kan være litt bredda, er egentlig banebil, som er omregistrert for vei, 350HK, stivere enn enn horekunde, sitter godt på veien med de 18" foelgene. tilhører en som pleide å være på forumet under navnet Mr.Bollocs

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår