Gå til innhold

Nettopp fått godkjent Skylinen min :p


H2K

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
hei H2K

 

villig til å gå ned i pris? need4speed (per c thualow) har i dag fått til å regge bilene helt utenom unntaks regelen. altså kan man gjøre og modde som man vil på bilen.

 

andre biler som er regget før dette må være helt originale for ikke risikere å miste skiltene.

mvh svein

 

Etter det jeg fikk med meg var denne registrert helt ordinært uten problem å begrensinger i vognkortet

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg fikk med meg var denne registrert helt ordinært uten problem å begrensinger i vognkortet

 

Mvh

 

Nei jeg er ikke villig til å gå ned i pris, nå har jeg min til vinterpris 259k og det er 20-50k under hva JSI tar for sine for eksempel. Jeg har ikke importert den for å tjene penger, men for å bevise at det gikk ann å gjøre selv. Men jeg akter ikke å tape penger på den. Til vinterpris så går jeg så si i null på bilen. Grunnen til jeg selger er at den er jeg faktisk er litt redd for den, den er ett villdyr å kjøre og for det andre så blir jeg trakassert av politiet. Bodø er en alt for liten by og i sommer hadde jeg sivilbiler som forfulgte meg i flere uker i strekk. De skulle "luke meg ut av trafikkbildet som forebyggende prevantiv effekt" som en sivilsnut sa til meg første gang dem stoppa meg for "overdrevent nødvendig aksellerasjon" (hadde ikke hjulspinn engang).

 

Du tenker på motorhistorisk grunnlag som krever 100% originalitet i ettertid.

Det har ikke jeg, har ett helt vanlig vognkort på min uten noen begrensinger, utenom at norge ser på passasjerer som 75kg per pers og pga maks tillat totalvekt på skyline så er min registrert for bare 3 personer inkl fører(+1 passasjer under 16 år visst bilen har setebelte til dette). I england å japan var bilen registrert for 5 pers, norge er flott land å bo i ;)

Og når det gjelder å ombygge motor, og man skal være helt lovlig så må man innom veivesenet å få godkjent hver eneste hest å for å så dra til tollvesenet for å betale mer avgift per hestekreft helt til bilen har vært importert i norge i 15 år ellerno. Om jeg modifiserer min bil så må jeg gå å få det godkjent på veivesenet som hvilken som helst VW passat eller toyota avensis på regelmessig vis.

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet skyline, må ha meg en selv snart :D

 

Har ett par spm angående registrering, har nettop kjøpt meg en 325i e36 som er importert, kun betalt moms og ikke engangsavgifta. hva som må til for å få skilt på bilen? hvordan går jeg frem?

 

At du tar deg en tur innom tollvesenet å får beregnet ut engangsavgiften du må betale, så tar du deg en tur innom vegvesenet å spør dem om hva du trenger av dokumentasjon for bilen din. Den er sikkert typegodkjent så det skal være en lett affere. Dær vil du få hele gjennomgangen på hva du må gjøre for å få skilter på den, tipper det blir dyrt :) men lykke til

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei H2K

 

villig til å gå ned i pris? need4speed (per c thualow) har i dag fått til å regge bilene helt utenom unntaks regelen. altså kan man gjøre og modde som man vil på bilen.

 

andre biler som er regget før dette må være helt originale for ikke risikere å miste skiltene.

mvh svein

 

Kjøpe min da vet du!: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=20369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

SSSIIIIIKKKLLLLEEEE !!!!!!!!

 

 

pokker....Må vinne i Lotto, må vinne i Lotto, må vinne i Lotto, Må vinne i Lotto, må vinne i Lotto, må vinne i Lotto...eller få meg jobb.......

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

 

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår