Gå til innhold

oppbevarings rommet ved girspaken.

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Nede ved girspaken pleier jo egentlig radio/cd spillern å stå.

 

Jeg ska ha spillern oppe der hvor det egentlig er lufteventiler.

 

Når jeg tok ut spillern fra der hvor den sto (nede ved spaken) så blir det jo et rom jeg kan ting i, men det jeg så at det rommet ikke var helt tett, var en liten åpning på sida...stor nok til at ting (mobil,snus) kan falle ut.

 

Finnes det et oppbevarings rom som passer der? orginalt?

en kompis hadde spillern sin oppe, men det var ikke no åpning på det rommet som var ved spaken.

 

Når jeg tok ut spillern så jeg at det rommet var stoffbelagt.

 

Sugen forklaring men håper noen skjønner:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det likens på min.. kan sjekke hvordan dette ser ut i grunnen.. spilleren min står faktisk over lufteventilene.. ganske upraktisk i grunnen.. kunne heller tenkt meg å ha noen målere der.. :)

Tommy aka Vagga

 

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier seg jo selv at dette rommet ikke er tett da, den orginale kasettspilleren var jo ikke akkurat trådløs. Men på de bilene jeg har hatt, ('78, '81, '84) så har det vert "stoff"kledd men med et hull på hver side i bakkant helt oppe.

 

Du kan jo lett lage den en boks i aluminium som passer akkurat inn i der, da kan du lage den litt kortere også slik at du ikke må strekke deg så langt for å finne det som ligger i bunn. så kan du også lage en liten flens fremme med girspaken så ting detter ut (sliter med det at alt som ligger der detter ned på gulvet når jeg gir bånn gass.. du vil ikke slite med det med motoren din, men du skal vel ha noe grommere.) så trekker du boksen i svart filt inni og utvendig slik at du kan kile den fast inni der ;)

 

Edit: har cd-spillern der oppe som alle målerne er jeg.. har bare to målere, batterispenning og ladetrykk.. får vel holde? er veldig fornøyd med å ha det sånn, mye bedre enn å ha den nede med girspaken ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. har 2 åpne hull baki i overkant.. er også plaget med at ting detter ut når jeg båtner fjøla.. :P men har da ikke noe spes motor.. er bare orginal b230k med k&n.. :P og det stakkars lille k&n filteret utgjør jo ingenting nestn.. er så lite i så fall at jeg ikke merka noe da jeg monterte det..

Tommy aka Vagga

 

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. har 2 åpne hull baki i overkant.. er også plaget med at ting detter ut når jeg båtner fjøla.. :P men har da ikke noe spes motor.. er bare orginal b230k med k&n.. :P og det stakkars lille k&n filteret utgjør jo ingenting nestn.. er så lite i så fall at jeg ikke merka noe da jeg monterte det..

ja, da skjønner du ihvertfall at jeg sliter med det samme.. har jo 940turbomotor og den drar jo til litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skjønner godt.. har så sinnsykt lyst på ny motor\bil som drar godt på.. trenger ikke noe serli toppfart.. er artiere når man kan dra hardt på.. vil ha tuuurboooo.. :/ men turbo på 230k er jo ikke noe å tenke på en gang.. :P

Tommy aka Vagga

 

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør som meg... jeg fjærna luftedysa, satt spilleren der, og har instrument over spilleren.. å har et "volvo-merke" nede i hullet ved girstanga..

 

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/minvolvo2401.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør som meg... jeg fjærna luftedysa, satt spilleren der, og har instrument over spilleren.. å har et "volvo-merke" nede i hullet ved girstanga..

 

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/minvolvo2401.jpg

 

sånn skal jeg ha det....spillern på samme sted, målere osv....må finne en sånn orginal boks til å ha ved spaken....

 

 

locked: lager ikke no selv...alt ska være orginalt volvo;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn skal jeg ha det....spillern på samme sted, målere osv....må finne en sånn orginal boks til å ha ved spaken....

 

 

locked: lager ikke no selv...alt ska være orginalt volvo;)

hullene på siden baki (hullet ved girstanga) har jo ca 2.5cm høye kanter... såe jeg har ikke opplevd av tingene detter ut på sidene men ut det store hullet... men så satte jeg "volvo 244dl" merket der å har ikke hadd noe problem:D *jeg løsnet på midtkonsollen og "tredde" merket på mellom oppbevaringsrommet og dekselet til midtkonsollen sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår