Mads` Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/09/434242.html Skal litt talent til å få igjennom noe slikt :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hahah....så jævlig bra...:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 synd den spøken er tatt nå da!! for nå kommer jo bilfirmaer i norges land å være oppmerksom og var på at dette kan skje om de bli forespurt om utlån av bil til reporasjer!! så nå er det ingen andre som kan gjøre spøken!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hehe....good one:) Hadde det vært meg han hadde lånt bil hos og hadde han ikke kjørt så en idiot så tror jeg at jeg ikke hadde anmeldt han nei:) Tror jeg hadde ledd av hele greia. Men Autofil kan jo ta ham kraftig for å utgi seg for å være fotograf for dem. Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hehe, det er gutten sin det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Blir nok politiker han der... Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Blir nok politiker han der... Hehe m'm :pray Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Alle har vel gjort noe lignende når man var 18 år. Dra å prøvekjøre bil og late som man skal kjøpe :) Kansje ikke dratt den så langt med Autofil :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Blir nok politiker han der... :wave Hei gamle ørn! Fått mobilisering? Kjem du ut til meg på stansen den 20? Veit du om en 2,1 wasserboxer? Min har på seg Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Lurer på hva de skal anmelde han for jeg, falsk prøvekjøring? Regning på hva da? Bensin? Han hadde vel ikke skade den? Her burde Tronrud Bil bare bite i det sure eplet og si, hahahaha den var jammen god, de har jo fått MER pr enn de har "betalt" for her i alle tilfelle... :cab Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hva med regning for de 2000 km ekstra på telleren? Kan jo trekke ned prisen litt når de skal selge bilen som "ny". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Måtte kjørt en del ser det ut som :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/09/434242.html Skal litt talent til å få igjennom noe slikt :D hehe, bra gjordt å si at man er fra autofil. men det er jo somregel ikke noe problem å få lånt seg en dyr bil hos en forettning selv om man bare er 18-19 år ;) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 En jeg veit om hadde kommet til en Huyndai (sånn man skriver det?) forhandler med foreldrenes Saab 9000. Han sa han hadde fått den til bursdagen og at han ville bytte den ut i noe mer ungdommelig. Han fikk låne en Huyndai Coupe og freste bort til den lokale Mercedes pusheren. Der sa han at han hadde fått den bilen til bursdagen sin og at han ikke likte bilen for fem øre og ville ha noe småsporty fra Tyskland. Han fikk låne en Mercedes SLK 200 Kompressor. Med denne kjørte han bort til en lokal bruktbilsjappe hvor det stod en Ferarri Testarosa. Han fikk prøvekjøre denne men eieren måtte være med. Hører også til historien at da han skulle inn på motorveien gira han ved rundt 4000 omdreininger. Da smeller det fra eieren: "Hva er det du driver med?" - " Jeg kjører litt rolig, motoren er ikke varm" - " Det blir den når du gir på! Ikke gi deg før 9000!" Veit ikke heeelt hvor sant alt er, men bra ljugd idet minste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ']Veit ikke heeelt hvor sant alt er' date=' men bra ljugd idet minste :)[/quote'] Hørtes ut som noe som kunne gått ann helt fram til Testarossa-delen i hvertfall.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg