Jap_Power Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Har du operert baklyktene dine? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jepp! Gjorde det når jeg først hadde dem ute.. Tenkte kanskje at jeg skulle få lakkerern til å lakke glasset rødt.. samme som bilen.. Vi får se! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Endelig er bilen "ferdig"!! Har holdt på noen dager siden jeg fikk den tilbake fra lakk! Nå er den rød! Lister, skjørter, fangere, speil, dørhåndtak er lakkert også! Skal ta noen bilder av den, men vil vente til jeg har fått på spoileren og sideskjørta! Kommer på en laguna leppe også som er bestillt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Tøft. Skikkelig fint! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har tatt noen bilder.. Slenger ut alle sammen, så kan dere si hva dere synes! Har ikke fått på sideskjørt eller lagunaleppa enda! Jeg synes fargen er fin hvertfall! Litt tørt her og der, men det får gå! Hva synes dere? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Får vel kanskje legge til alt som er gjort.. Husker ikke om jeg har skrevet det.. Lakkert lister på dører og fangere, samt dørhåndtak, speil og list over skiltet bak. Fjernet emblemer bak, ny grill (ikke fått på emblem enda), Fjernet visker bak, fjernet lykteviskere forran! fargen på bilen er VW Tornadorød. Du kan se den på Nye golf GTI blandt annet! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ser jo bra ut dette! :titties: pene felger du hadde, hvor har du fått tak på de? skulle hatt meg noen nye.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ser jo bra ut dette! :titties: pene felger du hadde, hvor har du fått tak på de? skulle hatt meg noen nye.. Felgene er fra Bilprodukter. link kan også fåes i hvit. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Pen bil Bauer! Deilige felger sombrero Potta var også veldig fin, fylte ut hullet helt perfekt, er det 3"? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Ser bra ut. Hva med noen sånne lykter? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ser bra ut. Hva med noen sånne lykter? Tar gjerne i mot sånne lykter jeg!!! Hvor får jeg tak i dem? De er gått ut av produksjon og nissan norge har 1 stk høyre eller venstre lykt... Men fortell meg hvem som har! hehe.. Tenker da på tåkelysa! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Pen bil Bauer!Deilige felger sombrero Potta var også veldig fin, fylte ut hullet helt perfekt, er det 3"? Aner ikke hvor mange tommer det er, men jeg synes det er for lite! Skulle gjerne hatt en Japstyle potte, men igjen er det bare en 1.6 liter :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Veldig pent, enkelt og greit :) Pene felger, sinnsykt bra finish for replika å være. Hjelper å få vekk "RAVS" og "VORK" merkene og :hammer Men lakker 'nettingen' inni grillen svart, ble litt mye rødt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Veldig pent, enkelt og greit :) Pene felger, sinnsykt bra finish for replika å være. Hjelper å få vekk "RAVS" og "VORK" merkene og :hammer Men lakker 'nettingen' inni grillen svart, ble litt mye rødt der. hehe.. RAVS og VORK merkene kom heldigvis som ekstra klistremerker! Takk for kommentar! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 FET!! Denne bilen her må være en av favorittene mine på forumet! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg