Vomaz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 "senka'n" bak i dag.. det var jo faktisk en veldig takknemlig jobb.. men det hele endte jo med at bilen faktisk ble ca 3cm høyere bak.. forran har jeg ikke gjort annet enn å vaske støtdemperene for så å konstantere at dem var døde (slark.. skulle visst vere døde da..) så den er fortsatt skyhøy forran :) må du bare la fjærene få sige seg sammen først før du bjynner å klage;) :P Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 må du bare la fjærene få sige seg sammen først før du bjynner å klage;) :P veit, men normalt sett så skal jo bilen bli lavere med senkesett og sige litt mer sammen :p skal ut å sette på senkefjører forran nå.. bare jeg finner igjen arbeidslyset mitt.. sombrero Edit.. det førte jo til en del mer ekstra arbeid enn nødvendig.. visste at ene støtdemperen var kaputt.. men den var så kaputt at jeg ikke fikk pressa den sammen og endte med at jeg måtte plukke fra hverandre hele forstillingen for å få ut demperen. så nå må jeg ha nye dempere... faen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 veit, men normalt sett så skal jo bilen bli lavere med senkesett og sige litt mer sammen :p skal ut å sette på senkefjører forran nå.. bare jeg finner igjen arbeidslyset mitt.. sombrero Edit.. det førte jo til en del mer ekstra arbeid enn nødvendig.. visste at ene støtdemperen var kaputt.. men den var så kaputt at jeg ikke fikk pressa den sammen og endte med at jeg måtte plukke fra hverandre hele forstillingen for å få ut demperen. så nå må jeg ha nye dempere... faen :p hehe. jeg vil vite tidssjemaet ditt ;) hehe.. hvor lang tid du har brukt, lurer på hvor fælt jeg bomma med gjettinga mi Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 laaang tid :p har ikke nye dempere så bilen står til jeg får lønn.. lurer på når det skjer? fredag kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg