Okki Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Gjelder dette alle lykter fra JOM? Baklykter, frontlykter osv.? Hvilke lykter fungerer da? Hella er vel ganske safe, men hva med feks. FK? Har Vel JOM blinklys framme og de er ikke å anbefale. disse dugger Fornlykter og baklykter er vel av ol kvalitet og har ikke hatt noen problemer med de. Vil ikke tro at FK er noe bedre heller. Det eneste som duger er vel Hella, men de er i gjengjeld har de ikke klart glass, noe som gjør de mindre pene. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Gamle naboen min hadde Golf III GTi, med OEM lykter (trodde det var Hella bak..), og de dugget som F***... Flott bil, nydelig farge. Rett og slett bare ett deilig stykke bil! Hvordan vet du at det ikke er mer rust? Undersøkt? Kan være fint og kjeksete under teppene... ;) Uansett, Digg Bil! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Gamle naboen min hadde Golf III GTi, med OEM lykter (trodde det var Hella bak..), og de dugget som F***... Flott bil, nydelig farge. Rett og slett bare ett deilig stykke bil! Hvordan vet du at det ikke er mer rust? Undersøkt? Kan være fint og kjeksete under teppene... ;) Uansett, Digg Bil! :) Takk for det du :thumb har tatt skruhjern osv underifra og inn i kanaler osv, og der finner jeg ikke noe rust. Under teppene er det fortsatt org ioslasjon og det er alltid tørt der. har tatt ut hele teppet invendig og har ikke sett noe rust. Det er heller ikke rust i bagasjerommet der reservehjulet ligger. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Takk for det du :thumb har tatt skruhjern osv underifra og inn i kanaler osv, og der finner jeg ikke noe rust. Under teppene er det fortsatt org ioslasjon og det er alltid tørt der. har tatt ut hele teppet invendig og har ikke sett noe rust. Det er heller ikke rust i bagasjerommet der reservehjulet ligger. Ok, bare lurte egentlig på om du hadde fjernet tepper og slikt. Iallfall, sinnsykt rå bil! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 nydelig bil, drit fin farge på lakken, samma som på min =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 litt off topic men: Hvordan vet man at lyktene er godkjent.. Nåkk at de er "e" merket? har blå hellalykter bak og de er E merket, men det er ikke reflex i de.. er disse godkjent? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 litt off topic men: Hvordan vet man at lyktene er godkjent.. Nåkk at de er "e" merket? har blå hellalykter bak og de er E merket, men det er ikke reflex i de.. er disse godkjent? Trodde før at det var nok at de var E-merket, men har i senere tid funnet ut at det skal stå E4 og de er godkjente. Var noen lykter det står E7 på å de er ikke gokjent i europa tror jeg det var. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Må takke for positive tilbakemeldinger! Fant noen dårlige bilder av bilen på mobilen, men legger de ut så dere ser hvor lav bilen var før jeg måtte skru det opp igjen Bilen ble senket 2 cm til etter dette bilde, men da subbet dekka i hjulbua nesten hele tiden, men det gikk bra med vinterdekka. Legger med et bilde av de nye mattene og Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 oooh, bilder er kjekke! :D bilen ser jo grom ut den :) off topic: har felger med utoverkant noe spesiellt navn? (jeg har ikke peiling) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 oooh, bilder er kjekke! :Dbilen ser jo grom ut den :) off topic: har felger med utoverkant noe spesiellt navn? (jeg har ikke peiling) Nei, tror ikke de har noe speielt navn. Må jo evnt. være kantfelger da. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Mener du slikt som CUP felger? Med kanten der? Eiker kaller dette kantfelg hvertfall. Selve kanten omtales under navnet innpress vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Innpress har ikke noe med kanten å gjøre.. innpress går på hvor stor forskyvning felgens anleggsflate mot navet er i forhold til sentrum på felgbane. Felgkant heter det.. rett og slett Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Innpress har ikke noe med kanten å gjøre.. innpress går på hvor stor forskyvning felgens anleggsflate mot navet er i forhold til sentrum på felgbane.Felgkant heter det.. rett og slett Okei, takk skal du ha. Da lærte jeg noe idag og! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 En ting jeg lurer på.. hvorfor går turtelleren bare til 7000rpm?? er det ikke 8k på 16v gti da? eller er det bare det at det er en PL motor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 KANSKJE, den har fått et speedo bytte av tidligere eier. MEn hvis det er som du sier at det skal være 8000rpm, så er det jo merkelig at det er byttet ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg