volvo264 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 halloen.. lurte på om fleire trisk for å trimm trikse litt med motoren.. det som er planen er komplett 2.5" eksos med grenrør, kn open filter, og kvassare kam. nåken som muligens har ein trimmkam liggandes, eller anbefaler ein til motoren.. er der fleire lette måter å trimme den motoren, andre dyser å den slags? muligens ein bedre topp? står på ein 160topp på motoren no Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 se heller om du får tak i en orginal uskrudd b23e motor fra 79/80, da har du en såkalt "gt motor", disse har 405 topp med h-kam og 140hk orginalt. de er også skikkelig hissig,og drar godt på turtall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 se heller om du får tak i en orginal uskrudd b23e motor fra 79/80, da har du en såkalt "gt motor", disse har 405 topp med h-kam og 140hk orginalt. de er også skikkelig hissig,og drar godt på turtall.. gidder ikkje anna motor no ijenn..blir bare å trimme den eg har no.. men vill ha meg ein 405/531 topp med eller uten dyse tilgang i toppen..kan bettale godt ;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hør på penge haien! :p hvis du skifter kam i den...har du en K-kam(hvis den sitter i din motor f.eks) til oversda? :p det jegvilha til min b23at ;) hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg vil gjerne ha en k-kam til fk-motoren ja :p hør på penge haien! :p hvis du skifter kam i den...har du en K-kam(hvis den sitter i din motor f.eks) til oversda? :p det jegvilha til min b23at ;) hehe.... du kan kjøpe deg fk motor først.. så kan du tenke på kam etterpå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har en B230E motor i bilen min,Grenrør og 3" eff anlegg,Kvassare kam og green filter. Ka dåkke vil anslå ca. hestekrefte i bilen?145? Mvh Christer Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ifølge den lokale volvoforhandleren her så er det 130 i den originalt så jeg veit ikke jeg. Kanskje litt mer.. Ryktene går om at jeg har 160+ i min. Den har ny kan og er porta og grada. Har ikke grenrør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 skal kjøpe komplett pakningsett til motoren no å straks ein nice kam på bcb til 2400kr får 10-15HK ekstra...håpe på 150hk i motoren til å bejynde på. skal også bruke gode gammle toppen frå turbo motoren siden toppen er overhalt for ikkje lenge siden.. tar bare ein turbo motor pause no, må leike meg litt uten turbo også, men E motoren skal nedi 244'en når nye turbo motoren er i boks;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg