Hans Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Har bytta bremser bak på slådda nå. Bytta på den ene siden for lenge siden og det har ikke vært noe problemer med det. Så bytta jeg på andre sia i går. Men nå har det blitt sånn at begge bremsene bak henger litt og det blir VARMT.. Brekkvaieren er helt ok så jeg skjønner ikke helt hva som er feil. Skal ta opp i morra å se på det. Men er det noen som har noen ideer om hva som kan være feil?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hvis du gjør godt rent og smører opp de beveglige delene med bremsepasta (Høytemperatur smørestoff) så tror jeg det kommer seg. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 kobberfett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 kan du justere stemplene da? Åge skreiv noe om att det var på noen biler her Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by maxgets kan du justere stemplene da? Åge skreiv noe om att det var på noen biler her Skiver bak på en '63 Chevy? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by boXer Skiver bak på en '63 Chevy? :) Aaah det tenkte jeg ikke på.:) Da veit jeg ikke:) Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Det du må gjøre er å ta bort slitekant på trommelen, deretter bruke justerings skruen og legge til bremseskoene slika t de såvidt subber når du drar trommelen av og på. Går trommelen tregt på vil bremsene ligge på og da blir de varme som du nevner. Det er også veldig viktig at alle bevegelige deler er løse, IKKE bruk kobberfett inni trommelen, skulle dette løsne og legge seg på bremsebånda er dem ødelagt, man får kjøpt spes fett for bremsebånd mekanisme. Dette er selvfølgelig kun et forslag på hva det kan være. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.