V940R6 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har feil på min abs, der kommer lampa PÅ når j har passert 7 km/t og lyser helt til jeg stopper bilen (med å slå av tenninga) og helt til jeg starter den og oppnår en fart på 7 km/t igjen... hva kan være feilen der? Kan sikkert hende at det har noe med avstanden på giveren i kardangen. Hvis den ikke ligger helt riktig ,så kan det hende at den viser riktig til speedometer ,men ikke til abs. eller at den gir litt feil impuls... da viser kanskje speedometer et par km for lite ,og da tror abs at hjulene bak går treigere enn forhjulene. skal ikke garantere det da jeg ikke har prøvet denne påstanden skikkelig ut. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hvordan gikk det med ABS problemet ditt poffs? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 har ikke sjekka no mere,har ikke mere tid desverre... men jeg har en plukkliste for feilsøking takket være dere da :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 har ikke sjekka no mere,har ikke mere tid desverre...men jeg har en plukkliste for feilsøking takket være dere da :crazysant Okidoki! Gi fra deg noen ord da, når du har fått sett på saken, så vi andre som har abs problem kan ha nytte av...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Skjedd noe mer her da? hvordan gikk det med bilen din poffert, fant du ut noe mer? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal til han nå snart igjen,siden det er kompis sin bil har den vært nedprioritert! så abs lampa hans lyser fortsatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Slet med dette på min gammle 945. når jeg paserte 200- 210 så kom lampa på. mange 940er dette er problemer på, er noe i bakakselen som fucker opp sensoren. renset klokka mi og tok opp sensor tingen baki og fikk vekk alt støv og sponpartikler. byttet til ny olje fra volvo og den kødda aldri etter det. Samme skjedde på nye 940n min nå. men bare daska litt borti kontakten på bakakselen og den fungerer fint nå. speedometeret har aldri kødda selv om jeg har sliti med abs`n. har man litt forskjellige dekkdim forran og bak så kan den også kødde i litt hastighet. merket det på bmw jeg hadde når jeg hadde mye hjulspinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kom på det at jeg fiksa jo abs problemet her for en stund siden.....! det var bare og bytte givern til den sida som viste dårlig med ohm! nullstilte batteri og vips så var den vekk:) da veit dere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg har alt av utstyr til ABS til overs om noen trenger å bytte deler.. hjerne, fordelingsblokka, ja alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg