JuB Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei, ble denne bilen levert med alt dette utstyret: ABS, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, 4X4, Dette har jeg bare kopiert fra autodb.no, men synes endel av utstyret var litt tvilsomt jeg.. Eller? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Eneste jeg ikke har sett på disse bilene før er antispinn og galvanisert karroseri. Men trodde 4x elektriske vinduer var standard på g60. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, var egentlig de tinga jeg tenkte på det i tillegg til aircondition, men når jeg tenker meg om blie jo noen corradoer også levert med dette i ca samm års mod. Så da kan jeg regne med at det meste stemmer med unntak av antispinn og galvanisert karroseri.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 aircondition er det på haugevis av disse modellene. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei, ble denne bilen levert med alt dette utstyret: ABS, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, 4X4, Dette har jeg bare kopiert fra autodb.no, men synes endel av utstyret var litt tvilsomt jeg.. Eller? :rolleyes: de har ikke antispinn men EDL er levert på noen av de,galvaniser karrosseri vet jeg ikke om det er men de ruster fordet ;) ellers er det meste der untatt a/c,midtarmlene og skinn standard utstyr Min ex G60 syncro hadde alt untatt a/c,EDL og skinn men 4x el vindu. De er også levert med thermotronic som er en automatisk varmeapparat ala climatronic bortsett fra at man ikke har A/C. man kan da stille inn ønsket temp fra 22 grader og oppover og da vil den regulere viftehastighet/luftfordeling automatisk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fin info dette nitewlkr :) Er det ellers noe annet som er svakt med Passat G60 91 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fin info dette nitewlkr :) Er det ellers noe annet som er svakt med Passat G60 91 mod? rådelager,g-lader og opphenget til mellomakselen.... de lagerene koster ca 2000,- pr stk på møller og kjøring med slike som er dårlige fører ofte til rast fordelingskasse eller viskokobling Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 ser at det står rollo på utstyrs listen der, er det det trekket som man kan trekke over bagasje plassen....? "dekke til med" lissom...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 ser at det står rollo på utstyrs listen der, er det det trekket som man kan trekke over bagasje plassen....? "dekke til med" lissom...? Ja :) + noen tegn til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg