Gå til innhold

Pimp Caddy 1,8l

Ranger emnet


E30-Julius

Anbefalte innlegg

Det så e problemet me å laga det til selv er jo at det ikke er godkjent. For når du legger blafjøra under akslingen og sveiser det til selv er jo samme systemet som FK har bare da blir det godkjent. Prisen er 10000 (ca) hørte eg av en kompis så har det. Den senker vell ca 100 mm bak og opptil 95 mm framme. Men bak kan du jo alltid senke den mer etter du har fått det godkjent. Du bar legger noen metall klosser sammen me fjørene. Slik at du presser bilen lengre ned.

 

Ikke mer enn 95mm framme. Jeg MÅ ha et slikt sett samme hvor mye det koster

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Det er slik den står nå..

De forrige bildene var kun fra lakkverkstedet.. Det som har skjedd siden den gang er stort sett bare at jeg fikk'en hjem :D..

+ at nesten alle motordeler osv. er sandblåst og lakka samt at noen få deler har blitt montert på bilen..

Skal bli ferdig med motoren i sommer tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en artig bil når den er ferdig, Hva slags base er det du har brukt på lakken? Det var så lite solskinn på bildene at det var vanskelig å se candy effekten.

Jeg bygde en calibra til samboeren min hvor vi brukte Candy Apple Red over Solar Gold Metallic. Ble meget bra resultat...

 

Vi får arrangere et lite Caddy treff når alle her får ferdig bilene sine... Med alle planene jeg har fått for min, håper jeg å ha den ferdig til neste sommer... Men tiden går så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår