audi coupe Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Selger div deler til golf GTI. frontlykter,baklykter,blinklys til skjermer,5 trinns kasse,bensinpumper,ruter til 5 dørs(unntatt front og bakrute)bakstilling med skivebrems,tannstang,takluke Send PM hvis du er intrisert i noe.. mvh Benny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 hvilke baklykter er det? hvilken golf gti er det snakk om? :) 1,2,3 eller 4 ? ;) Jeg antar det er 1 eller 2. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by Jonte hvilke baklykter er det? hvilken golf gti er det snakk om? :) 1,2,3 eller 4 ? ;) Jeg antar det er 1 eller 2. alle deler kommer i fra en 86 mod og alt er orginale deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Du kom deg hjem med den skjønner jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Mondeo Du kom deg hjem med den skjønner jeg ja så klart.men jeg ble litt skremt når jeg så hvor dårlig hjullagret var.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Hvor mye skal du ha for bakstillingen med skivebrems?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Du har ikke tilfeldigvis et speedo med turteller til en billig penge vell? Om du har så er jeg intrisert;) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Har du servo? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by TurboPolo Hvor mye skal du ha for bakstillingen med skivebrems?? 500kr må jeg ha... pIMp: har desverre ikke servo thordarson:skal bruke det i bilen min sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg