Gå til innhold

Norsk natur på godt og vondt (sett fra et bilvindu)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det stemmer nok ikkje. Skiltet står i Fjærland sammen med det som må vere Norges dyraste Bomstasjon. Bittert for oss som må passere den rett som det er...... :scared

 

Da er jeg med... Trodde jeg var blitt senil. Kjørte jo Fra Bergen - Lærdal - Sogndal - Lom - Geiranger - Trollstigen - Sundalsøra - Surnadal og til Halsa i sommer i eks bilen min. Tror jeg hadde husket hvis jeg måtte betalt så mye. :scared

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyss meg i ræva om jeg hadde betalt 480 kr for å kjøre der. Sa noen skru av skiltet?

 

BTW. Skal vist ikke bli så billig å passer den nye svinsundsbrua heller, hvertfall ikke for oss med litt tyngre biler. tror det var snakk om borti 200 kr. for lettlastebil...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av denne bom stasjonen? ( terror målet)

ikke bra at det er sååå dyrt.

av de 60 milliardene som den norske stat får inn via biler på veien og alle avgiftene rundt der, ahr ejg hørt at kun 12- 15 milliarder går tilbake til norske veier... stemmer dette?

 

 

 

Mvh Erik ( uten skilt på natta )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt...

 

å jo da... :)

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomstasjonen ser slik ut:

 

270682.jpeg

 

Mange av oss skulle nok håpe at slike krasj hendte oftare.... :)

 

 

 

Ja hvis slike krasj skjedde i hytt å pine, så hadde nok prisen vært det dobbelte, eller holdt på til det ikke finnes biler mere...

Bare se her... Dette må vi betale for: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår