MrGunders Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har en coupe 90 quattro 20v og etter jeg dro ut polene på batteriet går den ikke ordentlig på tomgang? Skal den ikke gå seg til evt hvor lang tid vil det ta? Hva må jeg gjøre viss den ikke går seg til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har en coupe 90 quattro 20v og etter jeg dro ut polene på batteriet går den ikke ordentlig på tomgang?Skal den ikke gå seg til evt hvor lang tid vil det ta? Hva må jeg gjøre viss den ikke går seg til ? Dro ut polene på batteriet? Hva mener du med dette? Hva mener du med "gå seg til" ? Hvis du skriver mer konkret er det mulig noen kan hjelpe deg. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGunders Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skulle legge anlegg i bilen så jeg dro ut pluss og minus fra batteriet. Når jeg satt disse på igjen gikk bilen ujevnt på tom gang. Har hørt at når du tar bort pluss og minus så nullstiller elektronikken seg så siden dette er elektronisk ville det kanskje gå seg til også. Noen som har hatt samme problem? Tar det bare tid eller hva skal jeg gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Tror du får ta turen til et merkeverksted. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg