Gå til innhold

bøtteseter fra netthandelen

Ranger emnet


Eclipse Gsx 4x4 210hp

Anbefalte innlegg

De setene kjenner jeg ikke, men har ellers handlet en del på netthandelen. Har fått mye billig der, men kvaliteten er deretter, heller dårlig. Ja faktisk direkte elendig på enkelte produkter. Mulig de har forbedret seg, men kundeservicen deres suger..

 

 

The Edge

Kan du nevne noe av det du har kjøpt? Jeg har nettopp bestilt noen cross hansker og noen høytalere derfra. Vet du noe om kvaliteten på det?

Jeg lurte også på å bestille denne forsterkeren: usCARVOR NH4.1000w 4-kanals viftekjølt bilforsterker - for deg som vil ha den tøffeste forsterkeren i gata! Denne driver de fleste høyttalere eller basser som en lek...

Litt kjedelig å bruke masse penger på søppel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.netthandelen.no selger jo bare søppel til overpris. At det er billig, betyr ikke at det er verd prisen. Gleden over god kvalitet varer mye lenger enn gleden over lav pris!

Kjenner flere som har kjøpt diverse søppel derfra, men fellesnevneren er at om du ikke har fått produktet for èn krone, er det skjelden verd prisen selv om det virker veldig billig.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du nevne noe av det du har kjøpt? Jeg har nettopp bestilt noen cross hansker og noen høytalere derfra. Vet du noe om kvaliteten på det?

Jeg lurte også på å bestille denne forsterkeren: usCARVOR NH4.1000w 4-kanals viftekjølt bilforsterker - for deg som vil ha den tøffeste forsterkeren i gata! Denne driver de fleste høyttalere eller basser som en lek...

Litt kjedelig å bruke masse penger på søppel...

 

 

Brodern kjøpte en bilspiller derifra tror den het topvdo eller noe. Før vi fikk den, var jeg teit nok til også å by på en.. Da vi fikk den virket den ikke i det hele tatt. Etter utallig telefoner, og utallige ukers venting på at de skulle ringe tilbake, fikk vi endelig returnert den, og fikk tilsendt en ny. Denne spilleren fungerte i det minste, men det var noe galt med også den, den vrengte som f på lyden.. Fikk byttet også denne, men ba nå om å få en annen type, da de solgte en lignende, men av et annet merke. Fikk en av denne og også den var blåst.. Etter mye mere krangling fikk vi da endelig hevet hele kjøpet og fikk tilbake pengene. Den spilleren som jeg fikk funker jo faktisk, men herregud for noe møkk. Kontrollene på den er "vinglette" den har problemer med å lese mange cd'er, og den støyer noe helt sinnsvakt. Og den generelle kvalitetsfølelsen er totalt fraværende. Den er også så svak at den gamle bilradioen min som er oppgitt til 2x5W RMS yter mye bedre. Det er spart på kvaliteten overalt. Jeg har fagbrev på radio/tv og kan å koble opp en bilspiller uten å ødelegge den. Spilleren min står nå i bilen til brodern hvor vi prøvde alle de andre spillerne..

 

Siden har jeg handlet diverse kjøkkenartikler som vaffeljern, miksmaster, noe kutte greier, en knivblokk med kniver, noen klokkeradioer osv. Klokkeradioene fungerer jo som de skal, selv om også de er av svært billig kvalitet. Vaffeljernet fungerer, men det er ikke noe særlig godt. Mikseren, fungerer, men den er veldig svak, og blir nesten brennelukt i tillegg er bollen og stativet som fulgte med dårlig tilpasset, så vispene ikke når i bunnen på bollen. Den kutte maskina fungerer vel knapt til noe. Kjøkkenknivene er jo forsåvidt greie, men det er dårlig stål i dem, og kniveggen er slipt på feil måte, så de skjærer dårlig selv om de er skarpe.. Og jeg kjøpte også en hårklipper. Den fungerer sikkert sånn den er laget for å fungere, men til og med hårtrimmeren på barbermaskina fungerer bedre.

 

Så jeg handler ikke mere der nei. Det eneste man burde handle derifra er vel kanskje kjente merkevarer som man vet er bra kvalitet på, men likevel, det er overpriset, og veldig useriøs kundeservice.

 

Jeg kjenner ikke kvaliteten på de varene du nævner, men en forsterker med beskrivelsen: "for deg som vil ha den tøffeste forsterkeren i gata!-- ". Det tyder enten på at den er rævva, eller så vet ikke de som selger den hva de snakker om, eller gjerne begge deler. Også typisk for sånne produkter er å legge inn turbo eller noe sånt nonsence i navnet...:-) Da blir i allefall jeg mistenkelig. Høyttaler som heter turbo liksom..:-)

 

Nesten flaut å innrømme å ha handlet så mye der, men jeg har i allefall lært..

 

Jeg holder meg unna..

 

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern kjøpte en bilspiller derifra tror den het topvdo eller noe. Før vi fikk den, var jeg teit nok til også å by på en.. Da vi fikk den virket den ikke i det hele tatt. Etter utallig telefoner, og utallige ukers venting på at de skulle ringe tilbake, fikk vi endelig returnert den, og fikk tilsendt en ny. Denne spilleren fungerte i det minste, men det var noe galt med også den, den vrengte som f på lyden.. Fikk byttet også denne, men ba nå om å få en annen type, da de solgte en lignende, men av et annet merke. Fikk en av denne og også den var blåst.. Etter mye mere krangling fikk vi da endelig hevet hele kjøpet og fikk tilbake pengene. Den spilleren som jeg fikk funker jo faktisk, men herregud for noe møkk. Kontrollene på den er "vinglette" den har problemer med å lese mange cd'er, og den støyer noe helt sinnsvakt. Og den generelle kvalitetsfølelsen er totalt fraværende. Den er også så svak den gamle bilradioen min som er oppgitt til 2x5W RMS yter mere. Det er spart på kvaliteten overalt. Jeg har fagbrev på radio/tv og kan å koble opp en bilspiller uten å ødelegge den. Spilleren min står nå i bilen til brodern hvor vi prøvde alle de andre spillerne..

 

Siden har jeg handlet diverse kjøkkenartikler som vaffeljern, miksmaster, noe kutte greier, en knivblokk med kniver, noen klokkeradioer osv. Klokkeradioene fungerer jo som de skal, selv om også de er av svært billig kvalitet. Vaffeljernet fungerer, men det er ikke noe særlig godt. Mikseren, fungerer, men den er veldig svak, og blir nesten brennelukt i tillegg er bollen og stativet som fulgte med dårlig tilpasset, så vispene ikke når i bunnen på bollen. Den kutte maskina fungerer vel knapt til noe. Kjøkkenknivene er jo forsåvidt greie, men det er dårlig stål i dem, og kniveggen er slipt på feil måte, så de skjærer dårlig selv om de er skarpe.. Og jeg kjøpte også en hårklipper. Den fungerer sikkert sånn den er laget for å fungere, men til og med hårtrimmeren på barbermaskina fungerer bedre.

 

Så jeg handler ikke mere der nei. Det eneste man burde handle derifra er vel kanskje kjente merkevarer som man vet er bra kvalitet på, men likevel, det er overpriset, og veldig useriøs kundeservice.

 

Jeg kjenner ikke kvaliteten på de varene du nævner, men en forsterker med beskrivelsen: "for deg som vil ha den tøffeste forsterkeren i gata!-- ". Det tyder enten på at den er rævva, eller så vet ikke de som selger den hva de snakker om, eller gjerne begge deler. Også typisk for sånne produkter er å legge inn turbo eller noe sånt nonsence i navnet...:-) Da blir i allefall jeg mistenkelig. Høyttaler som heter turbo liksom..:-)

 

Nesten flaut å innrømme å ha handlet så mye der, men jeg har i allefall lært..

 

Jeg holder meg unna..

 

 

The Edge

 

Ja, du overbeviste meg der :)

Jeg styrer nok unna det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er de bøtte setene som de selger på netthandelen.no ?

Altså med tanke på at de er så satans billige, varer de da i ei uke elns? :D

Noen som har noen meninger om disse?

 

Jeg selger bøttesete som ikke kan sammenlignes med de setene de selger på den siden :) Skal du ha noe du sitter godt i, veier lite og er kvalitets vare så kan du ta en titt på denne linken Hehe birthday

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøttestol? til gatebruk :P ?.... e d helt sunt da? hehem sitter kjo i fosterstilling.... fett nok til aktiv kjøring, men til helgekos...neppe:P men heftig stol da:D :)

sitter å vurderer mobilsentrumstolene...men lurer litt på understell osv, da dette er helr mongo på min bil :rolleyes:

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']bøttestol? til gatebruk :P ?.... e d helt sunt da? hehem sitter kjo i fosterstilling.... fett nok til aktiv kjøring' date=' men til helgekos...neppe:P men heftig stol da:D :)

sitter å vurderer mobilsentrumstolene...men lurer litt på understell osv, da dette er helr mongo på min bil :rolleyes:[/quote']

 

Enten komfor-bil eller leke-bil, kjører heller lekebil stilen jeg, vekk med baksetene, og inn med harde bøtteseter. Saken er jo att man kjenner hvær eneste ting som fåregår i bilen med ett hardt bøttesete, mao mer kontroll, men savner seff litt av det og lene meg tilbake og cruise :)

 

Ps. Hvis du ribber stolen du har nå slik att du sitter igjen med understellet så kan du jo bare sveise på noen festebraketter til de nye stolene :)

 

Edit: Hvor holder du til i Hordaland? Bergen? Har ikke sett corollaen din på veien ennå :P

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sparco i min, der tok jeg bare å borte hull i det originale understellet til boltene. Men jeg har original stolen på passasjer siden, så det passer liksom ikke så greit inn, også er det jo ikke alle som liker å sitte i bøtteseter, så jeg tenkte å ha sånn som man kan lene bakover til å ha på passasjer siden. Noen som vet om noen som selger en sånn stol? Den må være svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår