Volvo 740 racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Noen som kan legge ut bilde 740 med polaris 17"? Da blir jeg takknemmelig noen som vet hva de koster nye? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har ikke bilde jeg da men. Bare min mening dette, jeg synes at polaris felger er i startfasen til å bli hakket for populær, d er mange som velger dette fordi et på andre 5*108 felger ikke passer helt uten spacere. Men det finnes jo mange andre muligheter, selv synes jeg de er fine såklart men somsagt de er litt for utbredt pris på eiker felgene ligger vel på 1300 kr nypris pr felg tror jeg, bcb selger for 1250 tror jeg, prøv eiker.com de selger også eiker e1 eller hva de heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 polaris koster 2584,- på bilia i sverige.. i danmark koster de 2494,- på sammen butikk.. kjøp deg eiker doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er det virkelig ingen her som har bilde av 740 med polaris 17"? det må da være noen. :pics Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ronnyelling@hot.... legg meg til på msn så kan jeg sende...får ikke til å legge ut bilder her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg