Gå til innhold

Selvbygg av hjemme anlegg, Subber ønskes

Ranger emnet

FE3T

Anbefalte innlegg

Har noen små sjuke planer angående et hjemme anlegg

Jeg vurderer følgende bil subber i kombinasjon med 2 større plate forsterkere.

2 Rockford Fosgate RFR 2212 (Punch Power DVC 12")

2 Rockford Fosgate RFR 2215 (Punch Power DVC 15")

2 Rockford Fosgate HX2 eller HX2 Power 12"

2 Rockford Fosgate HX2 eller HX2 Power 15"

2 Rockford fosgate HX2 18"

Sitter du på noen av disse elementene og vurderer å selge?

RFR 2212 er vel mest aktuellt da jeg allerede har avtalt å kjøpe 1 .

RFR 2215 er også interessant men da trenger jeg enten 2 stk eller 1 + 1 HX2 15" til å bytte ut RFR 2215`en jeg har i bilen.

Av HX2/HX2 Power elementene ville jeg trenge 2 stk

Send meg en pm med beskrivelse av tilstand og en prisantydning så tar vi det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik liggende på hyllen. Den er reconet, men med 2*2ohms spole(samme vikling av tråder=500w/1000w). Oppheng og membran er også byttet, alt er nytt utenom magnet og rammeverk. Skal bort for 1200,- for å dekke rep-kostnadene som kom på 1100,- Er kun testet av reperatør etter reconing, ser helt ny ut.

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik liggende på hyllen. Den er reconet, men med 2*2ohms spole(samme vikling av tråder=500w/1000w). Oppheng og membran er også byttet, alt er nytt utenom magnet og rammeverk. Skal bort for 1200,- for å dekke rep-kostnadene som kom på 1100,- Er kun testet av reperatør etter reconing, ser helt ny ut.

Mvh

Simon

12 eller 15 tommer?

Får sikkert ikke svart på fler poster før på fredag igjen da jeg drar innover til Oslo snart, og ikke har adgang til nett før jeg er hjemme igjen på fredags eftan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider