teblast Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har mista senterringen på den ene felgen min, men har aldri vist hvilken fabrikant disse felgene er så vet ikke helt hvem jeg skal kontakte for å skaffe ny senterring som passer, noen som kjenner de igjen på utseende er 15" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Stikk innom en felgforhandler å la dem måle seg fram. Fort gjort og garantert riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er ikke dette de gode gamle MIM felgene som ofte sto på BMW? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er det noen som vet hvor de forhandler eller hvem som er leverandør av mim felger, kanskje jeg kan skaffe meg noen mim senterdeksler også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 er mim felger ja. var litt rundt om og lette etter deksler da jeg hadde slike selv, desverre uten hell. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ta med dag senter ringene på en av de andre felgene og dra på dem felg forhandlerene du kan å spørr om dem har den senter ringen du viser fram... jeg gjorde det med felgene mine da jeg skulle ha felga mine på en annen bil og fikk veldig bra hjelp... Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg