PerryZaphire Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Pioneer helt klart min favoritt... 7600mp er en flott spiller som ikke er dyr... ser det er en i kjøp og slag til 1800kr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvis man kun er ute etter spillerens lydkvalitet, hvilken spiller er da og ambefale? og gjerne med pris. Ser etter ny spiller der jeg ikke vil bruke mer enn 3-4000kr på.. Pioneer P77 er den beste "lydspiller" hva rent lydmessig angår.... de andre modelene har mer "fineser" og kule displayer...men lydkretsene og komponentene rundt de er av vanlig kvalitet. P77 har litt "tungvingt" grensesnitt men som nevnt bedre designet til lydgjengivelse med Burr Brown konvertere. Jeg har sett og hørt en del forkjellige og må innrømme at den er dårligere enn P99/P9.... og ikke pga tidskomp som er i de større modelene. doh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Uten finesser og kun lydkvalitet? Nakamichi, dessverre ingen norsk importør, men CD-300 havner visstnok på rundt 3000 fra Sverige etter hva jeg har forstått :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Uten finesser og kun lydkvalitet?Nakamichi, dessverre ingen norsk importør, men CD-300 havner visstnok på rundt 3000 fra Sverige etter hva jeg har forstått :) Som også har Europeisk radio husker jeg ikke feil ? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Som også har Europeisk radio husker jeg ikke feil ? Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig). Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig). Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;) Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)?? Kjøp Alpine og for all del kjøp av lokal forhandler da har du noen å gå til hvis noe skulle dukke opp, kjøper du feks Alpine som er skikkelig bra saker!!!så har du også full 2års garanti (i tillegg til 5 reklamasjonsrett) Prøve en Alpine CDA-9853 den er helt rå og har alt....jeg nruker den og er kjempefornøyd, skal kanskje bytte til den nye IVA-D310 multimediaskjermen, har vært å testa den (står i demobil på CB i Tøsnberg) og den er helt KONGE, men akk litt dyr...snufs BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)?? Amerikanske spillere har ikke RDS såvidt jeg vet, og har blitt fortalt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Amerikanske spillere har ikke RDS såvidt jeg vet, og har blitt fortalt. Flere merker som har RDS i USA, men ikke Pioneer. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig). Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;) Klarer den 200 er det sikkert ingen sak å endre på det. :-) Pioneer spillerne har to stepp husker jeg riktig, 0.2 + 0.5 som man kan velge. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg