bom- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal skifte høytlere bak, så har jeg tatt av det meste av skruer å klips å alt som skal til. Men dtrekket henger igjen der oppe med døren, og så husker jeg ikke om jeg kunne bare rive det av, eller om jeg bare må bøye det opp å jobbe under trekket, mens det henger fast i vindus listen... Holder på nå.. så kjappt svar hadde vært artigt :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tatt bort skruene bak håndtaket? Trekket må vel løftes 3cm rett opp.. henger liksom på en kant i ruta. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Tatt bort skruene bak håndtaket? Trekket må vel løftes 3cm rett opp.. henger liksom på en kant i ruta. Jess, har klart det nå da. Men det hang i ett eller annet der med ruten ja, turde ikkje å bare rive til... var litt for skummelt. Men det skal funke å bare dra den av ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg