Gå til innhold

Ford Focus Street Style

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å være heelt ærlig jon, så vil jeg faktisk si nei... Hvertfall om det er en C/P "with a touch of brush"... Nei, sett deg heller ned og lag et ordentlig prosjekt sier nå jeg. Vet allerede nå at den vil være god nok for HOF;)

 

X

var bare på kødd. så du ikke :roll: eller?:P

 

nei, kommer nok aldri til å komme inn der, har ikke tålmodighet til å bruke så lang tid på en modd nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tålmodighet til å bruke så lang tid på en modd nå...

Ikke jeg heller, men må si at hvis det er noen som burde være der så er det du :) Og kanskje noen av nedi... :) Hvem ellers?

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen modd MSPEED ;) m

 

og til dere som er NEGATIV til C& P så sier jeg kun dette, dette skrev jeg til en som bitchaom akkurat det sammepå digimods om C&P etsc

 

For feck SAKE ; this is just stupid guys listen CHOPPING started WITH C&P its NOT BRUSH, now get you're litle head out of this " EVERYTHING has to be brush World " BUT its NOT like that ,, C&P work is just as good as brushing FFS airbrush aint everything ,

 

have a nice day

 

 

" så det sier jeg til dere, C&P er MIST like MYE værdt som brushing ;) tenk på det , ALLE starta med C&P , jeg gjorde det tilogmed, jeg har ikke slutta heller man kan ALDIR slutt med det , hvor skal du få felger fra FKS ?? ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti poeng til deg Glac !

 

copy paste er like bra, og kan være tilsvarende vanskelig å få til !!¨

 

ser her at det folk sliter med er å få CP deler til å blende inn på bilen....

Stemmer det!

 

PS: ZeIn er også verdig HOF :)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår