rakriste Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Etter litt småtrimming av golfen så sliter jeg med sannsyneligvis for lite bensintilførsel. dvs, pluggen er krittvite. er det bare å skru opp disse skruene på mengdefordeleren og justere de skruene under der`? VEIT AT DET IKKE ER LURT UTEN Å VÆRE PÅ RULLA, men jeg er i krise og er nødt å teste ut alt. noen med erfaring fra tilsvarende... k-jet (bosch) fantes jo på mange biler (eks. volvo og saab) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Justeringen for CO sitter imellom mengdefordeleren og gummibelgen på toppen av luftfilteret ditt. SKal være en rød plastpropp som du drar ut, og så bruker du en lang umbrako ned i hullet. Du justerer da høyden på tallerkenen inne i filterboksen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg