0ddis Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hei Jeg har sett dette rattet i mange sammenhenger, og lurer på om dette er det såkalte M-tech 1 rattet? Satt vel på de første E-30 M3'ene? Eller surrer jeg..? Noen som vet om dette stemmer? Og passer den over på rattnavet til E-30 3 serie? Har veldig lyst på det rattet :) Evt. noen som vet diameteren på rattet? Og ikke minst, noen som vet om det er noen steder der de selger det, eller folk som har det til salgs? :) mvh Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg har dette rattet, og det er i e28 Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Flasher skrev: jeg har dette rattet, og det er i e28 Ok, hmm....har sett det i en god del E-30 3 serier serru, så jeg lurer fælt på om det passer over.. Måtte du bytte rattnav i den sammenheng? Noen andre som vet noe? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 nei, er originalt dette vettu er ett originalt bmw mtech1 ratt så vidt jeg vet.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har slikt ratt i min E30. Passer rett på, ingen problemer :) Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har et slikt ratt i bmw`n min jeg, men da bilen er vraka og ikke kommer på veien med det første så kan jeg sikkert selge det til rett pris Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 M-Tack II er tøffere. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 perkrs skrev: M-Tack II er tøffere. M-tEck II er tøft det også, men jeg synes 1'r rattet er bedre å holde i ved aktiv kjøring Noen som vet diameteren M-tech 1 kontra 2'r rattet? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Tror M-Tech I er 370mm, mens M-Tech II er 350mm. Men er ikke sikker! Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hvordan i h får man av rattet? sitter som faan hos meg, og tar jeg i, svinger bilen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 bjirn skrev: hvordan i h får man av rattet? sitter som faan hos meg, og tar jeg i, svinger bilen... Du peller ut BMW emblemet i midten og setter en kraftig skralle/latmansarm på muttern, og vrir rundt til det løsner. Evt. spray på noe oppløsningsmiddel hvis det sitter hardt. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Trydal skrev: Du peller ut BMW emblemet i midten og setter en kraftig skralle/latmansarm på muttern, og vrir rundt til det løsner. Evt. spray på noe oppløsningsmiddel hvis det sitter hardt. Såpass har jeg og fått med meg :) Men mitt sitter så jævlig fast... Ingen fare for at noe ryker om jeg tar jævlig i? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X_plode Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 etter det som står hos koed i danmark er mtech 1 370mm eller 385mm og mtech2 370mm. koed selger dem helt nye til ca 1500dkr + moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Julius Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Plukk ut emblemet, skru ut mutteren, å her kommer den magiske delen av opperasjonen: Vri nøkkelen om slik at rattlåsen ikke er i inngrep.. Noen spørsmål?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 E30-Julius skrev: Plukk ut emblemet, skru ut mutteren, å her kommer den magiske delen av opperasjonen: Vri nøkkelen om slik at rattlåsen ikke er i inngrep.. Noen spørsmål?? ;) Ja, hva hvis mutteren sitter såpass at det er helt forbanna umulig å få løsnet den da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg