HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har netopp formatert PC'en, å har den kjipe WinXP bakgrunnen enda :p men, istede for å lete nettet rundt etter en fet bakgrunn. Så lurte jeg på om noen hadde gidda ta seg tid til å modifisere et bilde av bilen min så jeg kan bruke til bakgrunn? blir litt kjedlig når det bare er et normalt bilde, vil ha det litt mere.. "fancy" håper noen hadde gidda (jeg posta requestet i en annen tråd, men den ble spamma med musikk smak krangel) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Postet denne i den andre tråden men postern her å jeg:D :D:D:D Jeg bare måtte gjøre det:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 nå tenkte jeg ikke akkurat å ha en hel hau med ræppere rundt bilen da XD hvis du ablolutt skal putte in menesker, putt inn no fine damer istede! :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hehe.. *ti tegn* Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Tror også jeg hadde stemt for damer, men spør du folk om å photoshop-mekke så ta et bilde hvor bilen er ren da ;) Da kan man virkelig kose seg istedt for å føle at man sitter oppi en sølepytt med en laptop på fanget :P Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 bilder med ren bil kommer en annen gang Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ingen som vil prøve? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Damer, damer, damer, damer, damer........... BIL...... Damer, damer, damer.... :) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 nå tenkte jeg ikke akkurat å ha en hel hau med ræppere rundt bilen da XD hvis du ablolutt skal putte in menesker, putt inn no fine damer istede! :p :roll: :roll: :roll: hahahaha !!!!! Den var meget bra !!! "putt inn no fine damer istede! " Helt enig med deg !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Håper denne faller i smak... Kunne kanskje ha brukt litt mere lensflare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg