TLAudio Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Så dere mener lyden på P99 står seg bra i dag altså? Må vel ha skjedd noen forbedringer på de andre også. Tenker på Alpine av lydmessige årsaker. Hvilken er jeg ikke sikker på, men en som er tilsvarende til P99 med delefilter, tidskompensering osv. osv. Eneste spiller som er bedre en P99R idag, etter min mening, er P9R eller nye P90R. Min søster har Alpine CDA 9833R og er veldig godt fornøyd med denne. Den har 5 bånds EQ, Tidskomp, kan kobles med High,Mid,Low ut fra spiller slik at du kan tidskompe alle høytallere separat og pluss at du slipper delefilter på høytallerne i døra siden spilleren deler frekvensene allerede på ut signalet. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 p9 og p90 er jo i en helt annen prisklasse da..alpine sin 700 prosesor er vel hakke vassere enn pioneer sin dsp pr.dags dato er jeg redd.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg