King Dingeling Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har selv golf 2, og har nylig gått i anskaffelse av et nokså strømkrevende anlegg. Har ikke fått montert det enda, men er 100% på at bilen ikke vil klare å levere nok strøm til anlegget. Selvfølgelig skal jeg skaffe meg et nytt batteri, men har vondt for å forstå hvordan det kan hjelpe dersom dynamoen ikke lader nok. I golfen min sitter det en dynamo som lader 65A. vet det går ann å bytte med en diselgolf og få 90 A, men er redd for at også dette blir for lite(forsterkeren leverer 2500wrms). Går det ann å få tak i dynamo til golf 2 som leverer mer enn 90 A? Lurer også på om det vil hjelpe med kondensator. Har brukt søkefunksjoenen for å se hva dere har sagt om dette tidligere, men det virker som om det er litt uenighet ang. nytteverdien av en kondensator.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det cadence ZRS-10 Mono du skal bruke? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 det har også vært snakk om at det skal passe med dynamo fra transporter... har ikke fådd det bekreftet,om det så skulle passe er det vel lurt å gå for en slik,skulle visst være ca 120A på enkelte,,,,shoot me if i`m wrong Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hør med disse: http://www.xcs.no/index.php?visprodukt=139 Mulig de skaffer...ikke vet jeg, men du kan ringe dem=) >> ( http://www.xcs.no ) >> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det cadence ZRS-10 Mono du skal bruke? nei.. JBL 2200.1 ... oki.. noen som kan bekrefte dette med transporter dynamoen..? 120 A må da holde (håper jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg