Ginaholic Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Betaler 7300kr på min 1.8T. Har ikke fyrkrafsare, men vet ikke om det utgjør noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdipower Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Lurer på å kjøpe A4 1.8, noen som kan fortelle meg hva denne bilen hvor lang tid denne bruker på 0->100 kmt? Med filer og effektanlegg kan vel dette bedres? Noen som vet om det er dyrere å forsikre en 1.8T fremfor en 1.8? Prøv http://www.gjensidige.no ?? Ville ikke vurdert en 1,8 liter... den er kanskje litt billigere i innkjøp. Forsikringen er vel ikke så forskjellig, iallefall hvis du har mer en 20% bonus. Et annet tema må være driftsutgifter. 1,8 literen er vel ikke akkurat den snilleste her og etter det jeg "har hørt" går vel 1,8T faktisk billigere ved "normal" kjøring. Hvis ikke noe har skjedd den siste uken er det vel en RS blå 1,8TQ til salgs i VW-Audi Club'en i Trondheim. Legg dog merke til Quattro. DET gjør forsikrings-selskapet også. Utgjorde nesten 50k på min 90Q S4 er vel også et alternativ, men disse begynner vel å ha gått 2-300' nå og de fleste er vel ikke kozekjørt. Siter '05 Audi A6 S-Line http://www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 min Audi 1.8 bruker ca 0,6 på langkjøring Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 min Audi 1.8 bruker ca 0,6 på langkjøring Da går den jo ca likt med en 1,8t med quatro med rolig kjøring, testet her om dagen den gikk på 0,63 på vanelig landevei lå mellom 80-120km/t da. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg