SpeedWell Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 14.4v er optimal lading. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Glir denne rett inn i en golf 2 1,6l 1986 uten å modde? Tror det.... send PM til Jalla. Han som selger. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 En 90 A dynamo lader ca 1242w og en 55 A lader 759w. Det du kn gjøre er å bytte lade reelet ditt til et som har høyere spenning, da bruker anlegget ditt mindre strøm. Få opp lade speninnga til ca 14 v. Det pleier å hjelpe det. Hvorfor skal du ha så mye strøm? oki.. takker for svar.. grunnen til at jeg trenger så mye strøm er at forsterkeren som skal inn i bilen er på 4400 watt og er kjent for å være ganske strømkrevende!! de jeg har snakket med har sagt at jeg må forberede meg på å bytte dynamo, da golf 2 dynamoen bare lader 55 eller 65A.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 oki.. takker for svar.. grunnen til at jeg trenger så mye strøm er at forsterkeren som skal inn i bilen er på 4400 watt og er kjent for å være ganske strømkrevende!! de jeg har snakket med har sagt at jeg må forberede meg på å bytte dynamo, da golf 2 dynamoen bare lader 55 eller 65A.. Hallooooooooooooooooooooooooooo 4400W? Det er jo helt sykt mye. Da snakker vi om å modde slik at du bygger om til 2 dynamoer og to baterier i hvertfall. Hva er dette for forsterker da? Hva skal du legge av kabler til den da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Har fått tak i den tykkeste strømledningen til stinger(tror jeg). den kosta 500kr meteren, så jeg tror ikke det er ledningene det skal stå på.. om jeg må bygge så veldig mye om vet jeg ikke... jeg håper nå at det skal holde med et solid batteri og en ny dynamo... eventulet må jeg skaffe meg en kraftig kondensator, men er ikke så sikker på at det hjelper, dersom dynamoen ikke lader nok.. vi får se hva som skjer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 VW Phaeton W10 har en vannkjølt dynamo på 180A tror jeg det er... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oroxx Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 shitt ass... hva har du av høytalere den skal drive da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 shitt ass... hva har du av høytalere den skal drive da? har ikke helt bestemt meg enda.. men det blir nok kicker solobaric L7 tror jeg... var inne på å kjøpe 18" solo x, men så fikk jeg vite at den trenger en 300liters kasse, så jeg har lagt det litt på is.. får se hva jeg ender opp med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg