safoll Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Skal selge bilen min, og da har jeg planer om å ta en Naf-test neste uke. Men jeg lurte på; - Har hørt at det er billigere å ta Naf-test hvis du er Naf-medlem, enn hvis du ikke er det. Jeg er ikke medlem, men faren min er det. Kan jeg da "bruke" hans medlemskap på Naf-testen, eller går det ikke i og med at bilen er registrert på meg, og ikke på han? Har hørt litt forskjellig om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 En telefon til den lokale NAF-stasjonen burde gi deg et konkret svar. Her vil du nok bare få "Jeg tror......" Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 En telefon til den lokale NAF-stasjonen burde gi deg et konkret svar. Her vil du nok bare få "Jeg tror......" Sant nok, men hadde håpet på noen erfaringer/svar i kveld. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Skal selge bilen min, og da har jeg planer om å ta en Naf-test neste uke. Men jeg lurte på; - Har hørt at det er billigere å ta Naf-test hvis du er Naf-medlem, enn hvis du ikke er det. Jeg er ikke medlem, men faren min er det. Kan jeg da "bruke" hans medlemskap på Naf-testen, eller går det ikke i og med at bilen er registrert på meg, og ikke på han? Har hørt litt forskjellig om det.. Få far din til å dra dit med bilen for deg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ja det er billigere om du er naf medlem.. Be faren din ta den med ned for en test, om de sier noe så be han si han vurderer å kjøpe bilen.. verre erre itte :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg