rogern Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det du skriver om han bilcross duden der er akkurat det vi gjør også... Å kjøre med sveisa er ikke det samme som å kjøre med vanlig sperre, det er jeg klar over.. hehe han hadde vel foresten like dårlige dekk rundt hele :P menmen.. sladdevogn= sveise, litt mer seriøst prosjekt= diff brems.. true trac koster ikke mer enn 4 lapper da :) Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg kjørte med sveisa sperre på 240`n jeg hadde i sommer, den funka fint det, bare å være litt forsiktig i svingene når det er våt asfalt, da slepper den fort. Blir sinnsykt stiv i bakenden... Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det du skriver om han bilcross duden der er akkurat det vi gjør også... Å kjøre med sveisa er ikke det samme som å kjøre med vanlig sperre, det er jeg klar over.. hehe han hadde vel foresten like dårlige dekk rundt hele :P menmen.. sladdevogn= sveise, litt mer seriøst prosjekt= diff brems.. true trac koster ikke mer enn 4 lapper da :) Helt enig med deg der :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg